2

نماینده مجلس: تیم مذاکره کننده ما به دنبال دادن امتیاز نیست

  • کد خبر : 154404
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

به طور حتم مقام معظم رهبری هم مذاکرات را به طورجد زیر نظر دارند بنابراین اگر انحرافاتی صورت گیرد مقام معظم رهبری تذکرات خود را خواهند داد.

ابراهیم نکو،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان امروز مقام معظم رهبری درباره مذاکرات، گفت:مقام معظم رهبری با این سخنان به همه پیام می دهند آنچیزی که به خیر و صلاح کشور است لحاظ خواهد شد از سوی دیگر ما به دنبال گرفتن حق خودمان هستیم نه اینکه دو دستی به طرف مقابل و دشمنان امتیاز بدهیم ما می خواهیم دراین مذاکرات حق خودمان را به اثبات برسانیم .

وی افزود:تیم مذاکره کننده ما به دنبال دادن امتیازاتی نیست که موجب سیاه بختی کشورشود . به طور حتم مقام معظم رهبری هم مذاکرات را به طورجد زیر نظر دارند بنابراین اگر انحرافاتی صورت گیرد مقام معظم رهبری تذکرات خود را خواهند داد.

این نماینده مجلس اظهار داشت:در شرایط فعلی نمایندگان مجلس باید از اظهارنظر و طرح سوالات مایوس کننده از فعالیت های تیم مذاکره کننده خودداری کنند البته اگر روزی نمایندگان به این نتیجه برسند که امتیازاتی به طرف مقابل داده می شود قطعا واکنش هایی نشان خواهند داد اما من فکر می کنم الان چنین اتفاقی نمی افتد. دولت هم بخوبی تیم مذاکره کننده را مدیریت می کند و مذاکرات با فنون دیپلماسی پیش می رود .

وی خاطرنشان کرد:تیم مذاکره کننده ما تاکنون در برابر ۱+۵از حقوق کشورمان کوتاه نیامده و با صبر و حوصله به مذاکرات ادامه داده که باید به آنها خسته نباشید گفت.

نکو تاکید کرد:در شرایط فعلی القاء پیام های ناامید کننده از سوی برخی می تواند فضای جامعه را مسموم کند و یک دیدگاه منفی علیه نمایندگانی که همیشه بدبین هستند و سیاه نمایی می کنند ،شکل دهد .

وی افزود:قاطبه نمایندگان مجلس همیشه به دولت احترام می گذارند و منتظرند ببینند مذاکرات هسته ای چگونه پیش می رود.

منبع : آریا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر