2

کار غیر اخلاقی خانم خبرنگار در پخش زنده +تصاویر

  • کد خبر : 98292
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

یک گوینده رادیو و روزنامه نگار مشهور کانادایی هنگام مصاحبه تلویزیونی پیرامون حقوق زنان ناگهان برهنه شد و برنامه را تا پایان به صورت کاملا برهنه اجرا کرد.

یک گوینده رادیو و روزنامه نگار مشهور کانادایی هنگام مصاحبه تلویزیونی پیرامون حقوق زنان ناگهان برهنه شد و برنامه را تا پایان به صورت کاملا برهنه اجرا کرد.

“لوری ول برن ” خانم روزنامه نگار مشهور کانادایی در حال مصاحبه با “واتر گری” گزارشگر محلی پیرامون حقوق زنان در یک برنامه زنده تلویزیونی با مطرح کردن یک سوال مقابل دوربین ها و صدها هزار بیننده برنامه برهنه شد.
او در حالیکه از گزارشگر سوال میکرد اگر من به صورت برهنه در خیابان قدم بزنم عکس العمل مردم چه خواهد بود میکروفون را به دست آقای گزارشگر داد و در مقابل چشمان متعجب او برهنه شد. وی در اعتراض به شخص گزارشگر و در جواب علت انجام این کار گفت فضای استودیو به شدت گرم است.

او در پایان این مصاحبه اعلام کرد شاید هرکس با دیدن این صحنه وسوسه شود که با پلیس تماس بگیرد اما این کار از نظر قانونی کاملا آزاد است و این تساوی حقوق زن و مرد از نظر پوشش است. در بسیاری از شهرهای کانادا برهنه تردد کردن زنان در خیابان و مجامع عمومی کاملا آزاد است و منع قانونی ندارد.

از سال ۲۰۰۷ میلادی در بسیاری از این شهرها در روز ۲۵ اوت زنان با درخواست تساوی حقوق با مردان به صورت کاملا برهنه به خیابان می آیند و به تجمعات اعتراض آمیز و گاها جشن و پایکوبی مشغول میشوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98292

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر