4

در صورت تصویب نهایی یک روز به تعطیلی عید فطر اضافه خواهد شد

  • کد خبر : 9832
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۰۱

هفته آینده گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه افزایش تعطیلی عید سعید فطرکه یک فوریت آن در جلسه ۲۳ مردادماه سالجاری به تصویب رسیده بود در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد. دولت این لایحه را اوایل هفته جاری با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد تا در صورت تصویب نهایی افزایش تعطیلی […]

هفته آینده گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه افزایش تعطیلی عید سعید فطرکه یک فوریت آن در جلسه ۲۳ مردادماه سالجاری به تصویب رسیده بود در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

دولت این لایحه را اوایل هفته جاری با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد تا در صورت تصویب نهایی افزایش تعطیلی عید فطر شامل سال جاری نیز باشد اما مجلس تنها با یک فوریت آن موافقت کرد که در صورت قرار گرفتن در روال عادی بررسی و تصویب آن شامل عید فطر امسال نخواهد شد.

حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در صورتی که ۵۰ نفر از نمایندگان برای بررسی خارج از نوبت این لایحه درخواست کتبی به هیئت رئیسه دهند بررسی این لایحه یک فوریتی سه شنبه در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

به گزارش مهر اعضای کمیسیون اجتماعی که کمیسیون بررسی کننده این لایحه یک فوریتی است از پایان بررسی این لایحه در کمیسیون خبر داده اند.
در صورت تصویب نهایی این لایحه یک روز به تعطیلی عید فطر اضافه خواهد شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر