2

مخالفت جمهوری اسلامی ایران با هرگونه حمله به سوریه

  • کد خبر : 98453
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۴:۵۴

افق نیوز:این هیئت از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عازم سوریه و لبنان است و هدف این هیئت از سفر به سوریه و لبنان این است که مخالفت جمهوری اسلامی ایران را با هر گونه حمله به سوریه اعلام کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برنامه‌های سفر هیئت پارلمانی مجلس شورای اسلامی به سوریه و لبنان را تشریح کرد.

صبح امروز(شنبه) هیئتی سه نفره متشکل از علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین و گیلانغرب و همچنین جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد و کلات و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عازم سوریه و لبنان شدند.

در همین راستا علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح اهداف و این سفر گفت: این هیئت از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عازم سوریه و لبنان است و هدف این هیئت از سفر به سوریه و لبنان این است که مخالفت جمهوری اسلامی ایران را با هر گونه حمله به سوریه و کشتار مردم این کشور اعلام کند.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این سفر محکومیت حملات شیمیایی است که نه تنها برای مردم سوریه بلکه برای تمامی دنیا یک خطر جدی به شمار می‌رود.

بروجردی همچنین تصریح کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده مبنی بر اینکه تروریست‌ها مسلح به سلاح شیمیایی شده‌اند، این احتمال وجود داشت و این خطر جدی بود که آنها به دلیل شکست‌هایی که در عرصه نظامی متحمل شده‌اند ، به استفاده از سلاح شیمیایی دست بزنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امیدواریم هر چه سریعتر نقطه پایانی در مورد این بحران تعیین شود، اظهارداشت: تنها راه حل بحران سوریه راه حل سیاسی است و سازمان ملل نیز در همین راستا اخضر ابراهیمی را برای رسیدگی به این مسئله انتخاب کرده لذا امیدواریم که راه حل سیاسی بتواند نقطه پایانی برای سوریه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر