2

هاشمی‌شاهرودی:راه امام را تا رسیدن به دولت کریمه ادامه می‌دهیم

  • کد خبر : 99023
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۰۳

اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند. اعضای مجلس خبرگان پس از استقبال توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام(ره) و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری وارد حرم شده و پس از سان دیدن از یگان تشریفات، ضمن […]

اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

اعضای مجلس خبرگان پس از استقبال توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام(ره) و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری وارد حرم شده و پس از سان دیدن از یگان تشریفات، ضمن اهدای تاج گل زیارتنامه امام خمینی(ره) را قرائت کردند، سپس با حضور در داخل ضریح امام(س) نسبت به ایشان و یادگار گرانقدرشان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی ادای احترام کردند.

آیت الله سید محمود شاهرودی در مراسم تجدید میثاق نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های حضرت امام(ره) با اشاره به اینکه این مجلس به عنوان یکی از یادگارهای حضرت امام(ره) است، اظهار داشت: امروز بر سر مزار آن حضرت حاضر شدیم تا ضمن مدد گرفتن از روح این امام و استاد بزرگوارمان مجدداً با ایشان، آرمان ها و مقاصد بلندشان تجدید عهد کنیم و به ایشان عرض کنیم که پایبند به آرمانهای بلندشان هستیم و در راه‌شان قدم بر می داریم.

وی افزود: از روح امام می خواهیم که از خداوند مسئلت کند راه آن بزرگوار را ادامه دهیم و آن راه بلند را در اجرای اسلام، رفع ظلم و استکبار از جهان و نهایتا رسیدن به دولت کریمه موفق شویم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم، رهبری و دولت منتخب جدید ان‌شاءالله بتوانند با ادعیه ذاکیه امام اهدافشان را در جهان دنبال کنند همانطور که تاکنون دنبال شده و جمهوری اسلامی دارای عظمت و عزت زیادی در سطح جهان است.

اعضای خبرگان سپس بر سر مزار همسر و داماد امام (دکتر بروجردی) و آیات توسلی و سلطانی طباطبایی حضور یافتند و فاتحه قرائت کردند.

به گزارش ایسنا: از جمله نمایندگان خبرگان که در این مراسم حضور داشتند می توان به آقایان نورمفیدی، علوی، رئیسی، قمی، رازینی، هاشم‌زاده هریسی، فلاحیان، نمازی، طباطبایی نژاد، باقری کنی و برخی دیگر اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99023

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر