0

امیدواریم رستمی و مرادی مدال‌های طلا و نقره بازی‌های آسیایی را کسب کنند

  • کد خبر : 258447
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: امیدواریم رستمی بتواند در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان به همراه مرادی مدال طلا و نقره را برای ایران به دست بیاورند.

برخواه: امیدواریم رستمی و مرادی مدال‌های طلا و نقره بازی‌های آسیایی را کسب کنند

به گزارش افق نیوز/ محمدحسین برخواه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خدا را شکر طی چند ماه‌ گذشته اردوها و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و سطح فنی و آمادگی روحی ملی‌پوشان  بالا است.

وی افزود: با وجود اینکه بعد از مسابقات آسیایی ۲۰۱۸، مسابقات قهرمانی جهانی در ترکمنستان را پیش رو داریم. این تمرینات برای آمادگی در مسابقات جهانی هم است. همچنین تعداد بیشتری از ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا از بین آنها نفرات اعزامی به مسابقات جهانی انتخاب شوند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان درباره کیانوش رستمی هم عنوان کرد: کیانوش با انگیزه و تلاش زیادی تمریناتش را انجام می‌دهد و از شرایط خوبی برخوردار است، ما هم  امیدواریم بتواند در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان به همراه «سهراب مرادی» مدال طلا و نقره را  برای ایران به دست بیاورند.

وی ادامه داد: این موضوع که کدام یک از این دو ملی پوش طلا یا نقره را می‌گیرند، اهمیتی ندارد فقط برای ما برافراشته شدن پرچم ایران و خوشحالی مردم اهمیت دارد.

برخواه گفت: مرادی شرایط خوبی از لحاظ  آمادگی بدنی دارد و در صورتی که با همین روند ادامه دهد، در مسابقات آسیایی می‌تواند رکورد جهان را جابجا کند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان عنوان کرد:  تغییر اوزان وزنه‌برداری برای مرادی خوب شد، اما اگر چینش وزن‌های المپیکی به گونه‌ای بود که بعد از وزن ۸۱ کیلوگرم وزن ۸۶ کیلوگرم قرار می‌گرفت به نفع رستمی می‌شد. در وزن‌های جدید المپیکی از ۸۱ به یک‌باره به وزن ۹۶ کیلوگرم می‌رسیم که این به نظرم خوب نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=258447

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر