2

مغضوب بزرگ سرخابی ها همچنان سوگلی کی روش!

  • کد خبر : 268783
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

او پس از این اتفاق با دو برابر کردن تلاش خود برای رسیدن به میدان توانست از ابتدای لیگ هفدهم به عضویت تیم سایپا دربیاید و پس از دو سه بازی باز هم سرمربی تیم ملی را برای دعوت از وی متقاعد کند.

در لیست شب گذشته تیم ملی یک نام عجیب به چشم می خورد. محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع مورد علاقه کارلوس کی روش پس از رفع کامل مصدومیت باز هم توانست به اردوی تیم ملی برسد.
مدافع سابق سرخابی ها را می توان یکی از محبوب ترین بازیکنان سرمربی تیم ملیدانست. محمدحسین کنعانی زادگان که در دوران حضور در تیم ملوان بندرانزلی برای اولین بار لذت حضور در تیم ملی را چشید پس از حضور در تیم استقلال کماکان به ملی پوش بودن خود ادامه داد تا اینکه یک مصدومیت شدید او را از لیست تیم ملی خط زد.

کنعانی زادگان پس از این اتفاق با دو برابر کردن تلاش خود برای رسیدن به میدان توانست از ابتدای لیگ هفدهم به عضویت تیم سایپا دربیاید و پس از دو سه بازی باز هم سرمربی تیم ملی را برای دعوت از وی متقاعد کند.

اما پس از این اتفاق باز هم موضوع کنعانی زادگان به پایان نرسید چرا که او این بار در تمرینات تیم ملی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و به همین دلیل در ماه های منتهی به جام جهانی، فرصت مهمی را برای ثبت در رزومه خود از دست داد.

بعد از همین مصدومیت آخر تا مدت ها کسی از چند و چون آماده شدن مدافع تیم ملی خبری نداشت تا اینکه او در ابتدای لیگ با کسب سلامتی کامل پیراهن تیم ماشین سازی تبریز را به تن کرد و علیرغم سابقه مصدومیت های سخت فراوان در ۱۰ بازی اولیه این تیم به میدان رفت و اتفاقا توانست بازیهای خوبی نیز از خود به نمایش بگذارد و با توجه به علاقه کی روش به نوع بازی این مدافع بلندبالا، نام او یک بار در لیست تیم ملی قرار گرفت تا شاید پس از از دست دادن جام جهانی، کنعانی بتواند در تورنمنت مهمی همچون جام ملت های آسیا حضور پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=268783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر