4

جزئیات آخرین جلسه هیئت واگذاری سال ۹۲

  • کد خبر : 121721
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به مصوبات آخرین جلسه هیات واگذاری در سال ۹۲ گفت: از آبان امسال تاکنون قیمت پایه ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم دولتی در هیات واگذاری به تصویب رسیده است.

 

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به مصوبات آخرین جلسه هیات واگذاری در سال ۹۲ گفت: از آبان امسال تاکنون قیمت پایه ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم دولتی در هیات واگذاری به تصویب رسیده است.

عبدالله پوری حسینی گفت: قیمت پایه و شرایط واگذاری بیش از ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهم دولتی از ابتدای آبان تاکنون در هیات واگذاری به تصویب رسیده است که بخشی از این میزان سهام به تفکیک روش واگذاری در سالجاری عرضه شده و بقیه در سال آینده آگهی و واگذار خواهد شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص مصوبات آخرین جلسه هیات واگذاری که روز دیروز (شنبه) در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد نیز تصریح کرد: قیمت پایه و شرایط واگذاری ۲۸٫۵ درصد سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و قیمت و شرایط واگذاری ۷۱٫۵ درصد سهام این شرکت بابت رددیون دولت به صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد در این جلسه به تصویب رسید.

وی گفت: قیمت و شرایط واگذاری ۱۰۰ درصد سهام شرکت زغال سنگ پرورده طبس و ۱۰۰ درصد سهام شرکت معادن ذغال سنگ کرمان به همراه پروانه بهره برداری ذغال سنگ کرمان هر دو از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران جهت واگذاری بابت رددیون دولت به صندوق بانشستگی کارکنان فولاد نیز در این جلسه مصوب شد.

مهر/معاون وزیر امور اقتصادی و داریی اضافه کرد: تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۰۰ درصد سهام شرکت فولاد آذربایجان به همراه ۶۵ درصد طرح فولاد میانه از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط از دیگر مصوبات آخرین جلسه هیات واگذاری در سال ۹۲ بود.

به گفته رئیس کل سازمان خصوصی سازی، در این جلسه همچنین با خروج نام شرکتهای شهرک‌های صنعتی استانی و شرکتهای آب و فاضلاب روستایی و شهری از فهرست شرکت‌های قابل واگذاری موافقت شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121721

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر