2

بدجوری عاشق و شیفته هواداران پرسپولیس شده ام

  • کد خبر : 124625
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر تیم آرامش داشت ۶ هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می‌شدیم.»

نیلسون کوریا در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در ایران، اظهار داشت: «همانطور که می‌دانید من دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارم و قراردادم با این تیم تمام می‌شود. برای آینده نیز اصلا مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد، من با توجه به اتمام قراردادم روز دوشنبه از ایران می‌روم و برای آینده باید بنشینیم، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

فارس/ وی در پاسخ سؤالی که آیا دوست دارید در پرسپولیس بمانید، گفت: «من عاشق پرسپولیس و رنگ قرمز در ایران شده‌ام، پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است، این تیم طرفداران زیادی دارد و همچنین کسانی که در این باشگاه کار می‌کنند، همه از بزرگان فوتبال ایران هستند، مثلا من عاشق رضا محمدی هستم، بچه‌ای با نیت پاک و بسیار خونگرم که از همبازی بودن با او لذت می‌برم.»

  نیلسون ادامه داد: «من محمدی را دوست دارم، نمی‌‌دانم اگر بروم چطور دلتنگی‌ام را فراموش کنم یا بقیه دوستان دیگر، ولی کاری نمی‌شود کار کرد، الان قراردادم در پرسپولیس تمام شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی پیش می‌آید.»

  نیلسون تاکید کرد: «روزهای تلخ و شیرین زیادی را داشتم اما من در تیمی بازی می‌کردم که یک مربی بسیار بزرگ داشت، بازیکنان هم همیشه در مقابل این‌گونه مربیان بزرگ می‌خواهند خود را ثابت کنند. شما ببنید من در دورانی که در پرسپولیس بودم، افراد زیادی جابجا شدند و با افراد مختلف کار کردم که جا دارد از همه آنها تشکر کنم و به همه آنها خسته نباشید بگویم.»

  نیلسون درباره مشکلات امسال پرسپولیس نیز گفت: «ما مشکلات زیادی داشتیم و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس تمرکزش را از دست بدهد. اگر همه چیز دست به دست هم می‌داد و آرام بود و بچه‌ها شرایط عادی را داشتند، من مطمئن هستم ۶ هفته قبل ما قهرمان می‌شدیم.»

  دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس در پاسخ سؤالی که آیا اگر به تو پیشنهاد بدهند در پرسپولیس می‌مانی یا خیر، گفت: «انتخاب اول من همیشه پرسپولیس است اما باید شرایط آماده باشد و پیش بیاید.»

  وی افزود: «همیشه در زندگی دروازه‌بانی مسائل ریز و درشت دیده می‌شود، روز خوب و یا روز بد هم دارد. اما در کل خیلی خوشحالم باوجود اتفاقاتی که در بازی با راه‌آهن افتاد، برای من امسال پایان خوبی داشت، هرچند که دوست داشتم ما قهرمان شویم.»

  نیلسون درباره طلبش از پرسپولیس گفت: «من کاری نمی‌توانم درباره طلبم انجام دهم، باید ببینم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. من تهدید و شکایت را به فیفا و جاهای دیگر اصلا دوست ندارم. دوست دارم با صحبت با پرسپولیسی‌ها همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود به همین دلیل زمان لازم را داده‌ام تا مشکلات موجود با صحبت حل شود. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

  دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم هواداران از من راضی باشند، بدجوری عاشق و شیفته این هواداران شدم و باور کنید آرزوی قلبی‌ام این بود که اگر امسال قهرمان نمی‌شدیم حداقل سهمیه را بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ثانیه‌ها و دقیقه‌های حضورم در پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم. از همه هواداران تشکر می‌کنم که همراه من بودند، اگر قسمت شد دوباره پیراهن بزرگ پرسپولیس را می‌پوشم و اگر هم قسمت نشد، همیشه بدانید که دل من با این تیم است و یاد و خاطره این تیم را در دل زنده نگه می‌دارم. مطمئن باشید همیشه پیگیر وضعیت پرسپولیس خواهم بود و امیدوارم در آسیا پرسپولیس بتواند بدرخشد، همچنین برای دوستانم در تیم ملی ایران هم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. البته تکلیف من و پرسپولیس در آینده مشخص می‌شود ولی من دوشنبه باید از ایران بروم و به همین دلیل هم دلم برای هواداران تنگ می‌شود و هم خوشحالم که خانواده‌ام را می‌بینم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر