1

قلعه نویی از استقلال رفتنی است؟!

  • کد خبر : 125167
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

مشکلاتی که در طول فصل برای ما رخ داد نیاز به بازگو کردن ندارد و همه می دانند که امسال چه بر استقلال گذشت اما با این وجود ما می توانستیم در بازی آخر با برتری مقابل تراکتورسازی حداقل به جایگاه دوم لیگ برسیم

تیم استقلال در فصلی که گذشت نتایجی دور از ذهن کسب کرد. آبی پوشان نه تنها نتوانستند جامی به دست بیاورند سهمیه آسیایی هم نگرفتند و از لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شدند. منصور پورحیدری، مدیر فنی تیم استقلال مشکلات مالی و مصدومیت های پی در پی بازیکنان را از دلایل اصلی ناکامی این تیم می داند: «مشکلاتی که در طول فصل برای ما رخ داد نیاز به بازگو کردن ندارد و همه می دانند که امسال چه بر استقلال گذشت اما با این وجود ما می توانستیم در بازی آخر با برتری مقابل تراکتورسازی حداقل به جایگاه دوم لیگ برسیم. در روزی که نتیجه بازی برای ما مهم بود، خیلی بد بازی کردیم اما نباید به خاطر این نتیجه به کسی خرده گرفت زیرا مصدومیت های زیاد بازیکنان اصلی ما تیم را در همان میانه های راه به هم ریخت.»
پورحیدری ادامه داد: در بازی الشباب همه دیدند داور چگونه حق استقلال را خورد. تا جایی که اطلاع دارم قرار است از داور بحرینی شکایت کنیم اما حتی اگر محکوم شود نیز دردی از ما دوا نمی کند. تیم ما می توانست به پیروزی برسد اما داور سرمان را برید. از نظر من استقلال بدشانس هم بوده است و نمی توان تمام ناکامی ها را به بحث فنی ربط داد.»
پورحیدری در خصوص نقش قلعه نویی در ناکامی استقلال می افزاید: «قلعه نویی در خیلی از بازی ها از نحوه عملکرد بازیکنان راضی نبود اما ابزاری نداشت. به نظرم او هنوز هوش و ذکاوت زیادی برای مربیگری و موفقیت در این عرصه دارد و قرار نیست هر سال تیم را قهرمان کند. این افت و خیزها در کارنامه هر مربی وجود دارد و نباید به خاطر نتایجی که امسال قلعه نویی کسب کرد، او را تخریب کنیم.»
اواین سوال را که آیا قلعه نویی از استقلال می رود، اینطور پاسخ می دهد: «حیف است که قلعه نویی از استقلال برود، اگر چه شاید خودش چنین تصمیمی را داشته باشد.»

 

آی اسپورت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125167

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر