3

تیم مذاکره کننده ایرانی با عزم جدی حافظ دستاوردهای هسته‌ای باشد

  • کد خبر : 125227
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲

امام جمعه موقت قزوین گفت: قدرت ملت ایران، اروپا و غرب را وادار به مذاکره کرد، انتظار می رود، تیم مذاکره کننده حافظ منافع ملی و دستاوردهای هسته‌ای از جمله سایت نطنز و اراک باشد.

 حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قدرت نظامی بسیار قوی ایران در راستای ایجاد نظم و دفاع برای کشور ایجاد شده است و به همین منظور ایران به هیچ عنوان نیازی به سلاح هسته ای ندارد و استفاده از آن را برای تمامی کشورها ممنوع می داند.

وی بیان کرد: ایران هیچ گاه به دنبال کشور گشایی نبوده و نیست، بنابراین سلاح هسته ای را برای تمامی کشورها خطرناک می داند و به این مهم  که سلاح هسته ای و بمب هسته ای باید در جهان و کشورهای سازنده آن از بین برود، ایمان کامل دارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه در فکر جهان گشایی نبوده و هدفش فقط  ایجاد رفاه و امنیت برای ملت ایران بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای غربی به ویژه آمریکا همیشه مانع دستیابی ایران به چرخه سوخت هسته ای ایران شده اند، اما ایران با رهبری و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم در جهت دستیابی و استفاده مناسب از سوخت هسته ای حرکت کرده و این ایستادگی سبب بی تاثیر ماندن اعمال غرب بر علیه ما شده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: همیشه غرب برای مقابله با ایران ابزارهای مختلفی را استفاده کرده است، زمانی با جنگ و امروز با تحریم اقتصادی که قصد فلج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد، ملت ایران با عزمی مثال زدنی همواره در مقابل این تحریم ها ایستادگی کرده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت  سازمان ملل متحد تعداد سانتریفوژهای ما ۱۹۴ فقره بود و امروز با تلاش دانشمندان هسته ای و مدیریت توامند مقام معظم رهبری این تعداد به ۱۹ هزار مورد رسیده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به روز ارتش اظهار کرد: ارتش پایگاه قدرتمندی و سخت کوش برای نظام اسلامی و دنیای اسلام است و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش بی وقفه فرماندهان نیروهای مسلح است.

امام جمعه موقت قزوین ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن،گفت: مادرها در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده ها  نقش بسیار زیادی دارند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی برای زنان و دختران شیعه هستند که با پیروی از اخلاق و منش و شیوه همسرداری ایشان می توان به سعادت دنیوی و اخروی رسید.

وی تصریح کرد: بانوان وهمسران باید با الگو برداری از دختر رسول خدا بتوانند فرزندانی تربیت کنند که برای کشور مثمر ثمر باشند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: در هر جامعه ای که بنیان خانواده آن فرو پاشیده باشد، آن جامعه نیز به زودی از بین می رود که نمونه آن کشورهای غربی است که با این همه پیشرفت ظاهری، خانواده‌های سست و بنیان‌های ضعیف دارند که سبب فروپاشی جوامع غربی در آینده نزدیک می شود.

یه گزارش تسنیم، وی  افزود:روز زن بهترین زمان برای تجدید بنیان خانواده‌ها است که همه افراد خانواده  باید رفتارهای خود را اصلاح کرده و خانواده ای که مد نظر اهل بیت است را ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=125227

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر