1

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 135725
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس امسال، نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

ˈمحمدقسیم عثمانیˈافزود: روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

ایرنا/وی با انتقاد از سکوت دولت های اسلامی منطقه و کشورهای غربی به اصطلاح مدافع حقوق بشر گفت: دشمنان از این سکوت کشورهای مختلف جهان و مجامع بین المللی سوء استفاده کرده و بر شدت جنایات خود می افزایند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سکوت مجامع بین المللی در مقابل کشتار و قتل عام زنان و کودکان مظلوم فلسطینی داغی دردناک است که دل هر مسلمانی را به درد آورده است.

عثمانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به خاطر ایستادگی و مقاومت مسلمانان فلسطینی هم اکنون در حال انحطاط و نابودی است و روز به روز در سطح بین الملل در انزوای بیشتری قرار می گیرد.

وی با اشاره به نزدیکی روز جهانی قدس و ضرورت مقابله با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: روز جهانی قدس که یادگار امام (ره) است تجلی اقتدار مسلمانان در مقابل این کشور ظالم است.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور عامل مهمی در برابر نشان دادن قدرت مسلمانان و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی در منطقه است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135725

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر