1

همه علیه دایی و دستیارانش در پرسپولیس

  • کد خبر : 139090
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

نتایج پرسپولیس در فصل جاری صدای همه را درآورده و در راس افرادی که مورد نقد قرار گرفته اند،‌ علی دایی قرار دارد.

پرسپولیس فصل گذشته با در اختیار گرفتن نفراتی موثر،‌عملکرد قابل قبولی داشت و علاوه بر حضور در کورس قهرمانی، جواز حضور در لیگ قهرمانان را نیز کسب کرد.

قرمزها اما در فصل جاری ستاره های زیادی مثل خلعتبری، جلال حسینی، مسلمان و – فعلا – پولادی را از دست دادند و نفرات شاخصی را نیز جایگزین آنها نکردند.

نامه/مطابق پیش بینی ها پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت و در چهار مسابقه ابتدایی با کسب تنها چهار امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت تا صدای انتقادها بلند شود و اکنون هواداران و پیشکسوتان این تیم نگران نتایج در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستند.

در روزهای اخیر چهره های مطرح به طور مستقیم و غیر مستقیم علیه علی دایی موضع گیری کرده و خواستار کنار رفتن وی شده اند. برخی محترمانه وی را در حد وزارت ورزش دانسته اند و برخی نیز معتقدند وی برای پرسپولیس کوچک است!

حضور چهره هایی مثل محمد دایی – که سابقه زیادی در فوتبال ندارد – و بهزاد غلامپور – به عنوان یکی از بازیکنان باسابقه استقلال– در کادر فنی پرسپولیس به انتقادها از دایی افزوده ولی با توجه به قرارداد و میلیاردی پرسپولیس با وی بعید است تغییری در کادر فنی رخ دهد و دایی نیز نشان داده به این راحتی ها اهل استعفا نیست.

پرسپولیس این روزها بدشانس هم شده و پس از محرومیت سه ماهه پیام صادقیان، رضا نوروزی نیز حداقل شش ماه به خاطر پارگی رباط صلیبی دور از میادین خواهد بود.

با وجود ضعف مفرط تاکتیکی در بازی های پرسپولیس منطقی نیست که پس از فقط چهار هفته بحث تغییر کادر فنی مطرح شود و بی شک اگر پرسپولیس در چند بازی نتیجه بگیرد و یا مثلا دربی را با پیروزی پشت سر بگذارد، علی دایی به مربی محبوب قرمزها بدل خواهد گشت!

باید دید روند ناکامی های پرسپولیس و انتقادها از دایی ادامه می یابد یا قرمزها از بحران عبور می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر