1

کفاشیان؛ از عملکرد وینگادا راضی ام ؛ ساعت فیفا در فدراسیون است

  • کد خبر : 142212
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

رییس فدراسیون فوتبال گفت: «از عملکرد وینگادا راضی‌ام و او تا المپیک حفظ می‌شود.»

علی کفاشیان، در رابطه با حرکت زشت سرپرست تدارکات تیم ملی امید در بازی های آسیایی گفت: «متاسفانه حرکت زشت یکی از اعضای تدارکات تیم امید ناراحت کننده بود و امیدوارم حل شود، او فعلا در کره جنوبی است و باید منتظر دادگاه بماند. سفارت ایران در کره جنوبی در این رابطه به ما کمک می‌کند.»

 کفاشیان گفت: «قبول ندارم که ملی‌پوشان امید تا دو نیمه شب در دهکده پرسه می‌زدند، آقای افاضلی کاملا بر تیم امید اشراف داشت اما آیت اللهی را برای تقویت سرپرستی تیم امید آوردم.»

 او گفت: «از عملکرد وینگادا راضی‌ام و تا المپیک حفظ می‌شود. فکر می‌کنم این بار پس از سال ها به المپیک ریو صعود می‌کنیم.»

 رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که باشگاه با تیم ملی امید همکاری نکردند،‌ گفت: «امیدها این مسابقات را دست کم گرفتند،‌ به عنوان مثال از محسن مسلمان بهتر چه بازیکنی را داشتیم.»

 کفاشیان گفت: «برای کی‌روش دنبال برنامه ریزی قوی‌تر هستیم. برای بازی های تدارکاتی جام ملت های آسیا به کی‌روش تاکید کردیم که لیگ را زیر نظر بگیرد. برنامه مهم کی‌روش تغییر نسل فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه است.»

 وی با بیان اینکه این بار بر کی‌روش کاملا مسلط هستیم و تابع نظر ماست،‌ گفت: «مبلغ قرارداد کی‌روش با کادر فنی همان دو و نیم میلیون دلار است.»

 کفاشیان گفت: «برای جام ملت های آسیا باید از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از رسیدن به مرحله نهایی می‌شود قضاوت کرد.»

 رییس فدراسیون فوتبال همچنین در رابطه با ساعت هایی که فیفا در جام جهانی برزیل به اعضایش اهدا کرده بود، گفت: «ساعت فیفا در فدراسیون است، نمی‌دانستم ۲۵ هزار دلار قیمت دارد و الا همانجا می‌فروختمش،‌ ساعت مارک دار بود، معمولا این جور چیزها را هدیه می‌دهم، ساعت خودم ۱۰ دلار هم نمی‌ارزد.»

 کفاشیان گفت: «باید تیم المپیک را به اینچئون اعزام می‌کردیم، ولی باید به این خاطر لیگ تعطیل می‌شد، ولی به خاطر لیگ این کار را نکردیم.»

 وی ادامه داد: «بچه‌ها حریف را دست کم گرفته بودند، اما برای صعود به المپیک برنامه‌ریزی خوبی خواهیم کرد. همه تیم‌ها برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و ما هم باید برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کنیم.»

 گفتنی است، علی کفاشیان امشب به ایران بر می‌گردد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142212

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر