1

ثبت نام بیش از ۶۸۸ هزار نفر در آزمون ارشد

  • کد خبر : 147716
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت نام آزمون ورودی ارشد ناپیوسته ۹۴ در ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه وعدم تمدید این مهلت خبرداد.

 

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا با بیان این مطلب گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۶۸۸ هزار و ۵۰۶ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند و داوطلبان بر اساس اعلام سازمان سنجش تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه برای ثبت نام در آزمون ارشد مهلت دارند.

وی به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه کرد: در این مدت پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط، خصوصا اطلاعیه ۲۶ آبان ماه که روی سایت سازمان سنجش قراردارد، در صورت واجد شرایط شدن به سایت سازمان سنجش به نشان www.sanjesh.org مراجعه کرده ونسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد کارت شرکت و برگه راهنمای این آزمون گفت: کارت شرکت و برگه راهنمای این آزمون از روز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۹۳ لغایت روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی در مورد تاریخ برگزاری این آزمون اظهار کرد: این آزمون در صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۵، پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ بهمن‌ماه ۹۳ برگزار می‌شود و نتایج آن در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ به صورت کارنامه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147716

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر