1

اصغرزاده:اگرروحانی با افراطی ها مذاکره کند،افکارعمومی را ازدست می دهد

  • کد خبر : 151674
  • ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۷:۵۹

اگر آقای روحانی پای میز بده بستان‌های کاسبکارانه با جناح اصولگرای تندرو یا گروه‌های راست افراطی بنشیند، حمایت نیروهای خود را از دست می‌دهد و دیگر افکار عمومی هم به سمت او جذب و جلب نخواهند شد.

ابراهیم اصغرزاده به روزنامه اعتماد گفت:

*اگر آقای روحانی پای میز بده بستان‌های کاسبکارانه با جناح اصولگرای تندرو یا گروه‌های راست افراطی بنشیند، حمایت نیروهای خود را از دست می‌دهد و دیگر افکار عمومی هم به سمت او جذب و جلب نخواهند شد.

*در حال حاضر می‌بینیم که در این دوره کوتاه دولت آقای روحانی با وجود اینکه رادیو و تلویزیون را در اختیار نداشته و آنها هم به صورت مداوم نقد دولت او را می‌کرده‌اند اما هنوز مردم به دولت روحانی اعتماد دارند، هنوز افکار عمومی امید دارند که او تغییراتی را ایجاد کند. بنابراین با وجود اینکه رادیو و تلویزیون مخالف دولت روحانی است ولی می‌بینیم که دولت او افکار عمومی را در اختیار دارد.

*دلیل آن این است که الیت و نخبگان جامعه و گروه‌های اصلاح‌طلب را هنوز به عنوان حامی خود دارد. بنابراین جلب اعتماد نخبگان و روشنفکران و الیت جامعه به دولت آقای روحانی به جلب رضایت افکاری عمومی از دولت او کمک کرده است و حمایت مردم را نیز برای دولت او ایجاد کرده است اما اگر در ماه‌های آینده این حمایت کم شود و اصلاح‌طلبان یا گروه‌های تحولخواه جامعه احساس کنند که دولت و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها قادر به ایجاد انتخابات خوب و سالم برای مجلس آینده نیستند و حمایت خود را از دولت کم کنند، افکار عمومی به ضرر آقای روحانی خواهد شد.

*نباید بگذاریم انتخابات مجلس آینده دوباره با رد صلاحیت‌ها و جوسازی که رسانه‌های همگانی و مراجعی که از بیت المال تغذیه می‌کنند شروع به تبلیغ جناح و افراد خاصی کنند این مساله همان بحران‌ها و مشکلاتی را به وجود می‌آورد که در گذشته ایجاد کرد و متاسفانه در آن دوران کشور ما بسیار ضربه خورده است. باید کسانی که دست‌شان به قدرت می‌رسد و مقامی دارند بی‌طرفی خود را در انتخابات اعلام کنند. به خصوص شورای نگهبان نباید اشتباهی را که در سال ٨٨ مرتکب شد، تکرار کند. در آن سال دیدیم که برخی اعضای شورای نگهبان رسما و به صورت آشکارا از بعضی کاندیداها حمایت و برای آنها تبلیغات کردند. قداست نهاد شورای نگهبان با بی‌طرفی باید حفظ شود و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی، باید از فعالیت سیاسی باز داشته شوند و این وصیت رهبر فقید انقلاب است. دولت روحانی مسوول است که شرایط را برای یک انتخابات سالم و رقابتی مهیا کند و هرچه او در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد امید مردم و اعتماد مردم را به خود بیشتر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر