1

پیش فروش محصولات ایران خودرو با “سود مشارکت ویژه”

  • کد خبر : 152848
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح ویژه پیش فروش عادی و طلایی بهمن ماه محصولات ایران خودرو، با ارایه نرخ سود مشارکت ویژه از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.

پیش فروش عادی و طلایی دو شیوه عرضه محصول از سوی گروه صنعتی ایران خودرو است که در آنها سود مشارکت بالاتر از نرخ سودهای متعارف در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان به خرید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو می توانند با ثبت نام در یکی از این روش‌ها، ضمن امکان دریافت خودرو با محاسبه سود مشارکت محصول مورد نظر را ارزان‌تر خریداری کنند. در این دو روش فروش سعی شده مهم‌ترین خواسته مشتریان از قبیل تنوع محصول، سهولت شرایط پرداخت و تنوع در موعد تحویل در نظر گرفته شود.
در پیش فروش عادی یک و دو ودیعه‌ای، کلیه محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با تنوع رنگ بالا، تنوع در مبلغ ودیعه و موعد تحویل های اردیبهشت تا مرداد ۹۴ عرضه خواهند شد که حداکثر سود مشارکت ویژه در این طرح پیش فروش ۲۵ درصد خواهد بود.
همچنین در پیش فروش طلایی با ارایه سود مشارکت ویژه، حداکثر ۲۸ درصدی و تنوع در موعد تحویل و عدم نیاز به سرمایه زیاد، به عرضه گروهی محصولات اقدام شده است. ثبت نام در این روش، فرصت مناسبی برای استفاده از سبد متنوع محصولات در یک مقطع زمانی ۱۱ تا ۲۴ ماهه است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز و یا سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir یا ikco.iranecar.ir از روز چهارشنبه اول بهمن ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و ثبت نام اقدام کنند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152848

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر