1

ثبت‌نام از داوطلبان به صورت غیرحضوری/ بررسی سوابق در ۱۰ روز

  • کد خبر : 153112
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد، گفت: تمامی مدارک به صورت اسکن شده دریافت می‌شود و تا ۲۲ بهمن سوابق و اطلاعات داوطلبان بررسی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام از داوطلبان به صورت غیرحضوری/ بررسی سوابق در ۱۰ روز

الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به استقبال گسترده از سوی شهروندان تهرانی جهت ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات، اظهارداشت: از ابتدای بهمن و با آغاز اولین روز ثبت نام داوطلبین تعداد قابل توجهی از شهروندان با مراجعه به سایت، مشخصات خود را ثبت کردند.

وی تصریح کرد: سایت ثبت نام از داوطلبین در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها همچنان به صورت فعال و گسترده آماده ثبت نام شهروندان تهرانی برای انتخابات است.

الهیان با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت، گفت: پس از این زمان، ستاد هماهنگی شورایاری‌ها اقدامات لازم را برای بررسی و تائیدیه داوطلبین انجام خواهد داد.

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته و پس از بررسی مشخصات داوطلبین و استعلامات مورد نظر، اسامی افرادی که می‌توانند در این دوره شرکت کنند بر روی سایت ثبت و البته به اطلاع هر فرد نیز رسانده خواهد شد ضمن اینکه این کار طی یک بازه زمانی ۱۰ روزه انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153112

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر