1

کفاشیان:این اولین بار است که نتیجه یک بازی باید عوض شود

  • کد خبر : 153172
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۴۲

علی کفاشیان می گوید مسئولان ای اف سی در شرایطی قرار گرفتند که باید بزرگترین تصمیم فوتبالی شان را بگیرند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درگفت و گو با خبرگزاری خبرانلاین از این گفت که چرا نشست رسیدگی به پرونده شکایت ایران از بازیکن عراقی به درازا کشیده است. او در این باره در ساعت ۶:۲۰ دقیقه بامداد گفت:«راستش حکم سختی است و مسئولان ای اف سی هم برای صدور حکم دو دل هستند. آنها بعد از جلسه فشرده صبح تصمیم گرفتند استراحت کنند و بعد از نهار در حضور مسئولان دو تیم ، نشست را ادامه بدهند. این یکی از سخت ترین پرونده های تاریخ ای اف سی است.»

او ادامه داد:«فدراسیون فوتبال ایران تمام مدارک لازم برای اثبات حرفش را ارائه داده و رای باید به سود ما صادر شود اما از یک طرف هم برای اولین بار در تورنمنتی رسمی از این دست باید به دلیل یک تخلف ف نتیجه مسابقه بیرون از زمین و بعد از پایان بازی مشخص شود و همین کار را برای ای اف سی سخت کرده است. با این وجود انها خواستند تا مسئولان دو تیم هم در جلسه حاضر باشند و دفاعیات نهایی شان را انجام بدهند. ما به نتیجه امیدواریم و ایمان داریم که اسناد مشخصی برای اثبات تخلف بازیکن غراقی ارائه کرده ایم.»

همزمان با این گفتگو ، خبرگزاری فرانسه در خبری از پارت اول مذاکرات برای بررسی پرونده شکایت ایران نوشته مسئولان برگزاری مسابقات و فوتبال آسیا فعلا تغییر در نتیجه بازی را تائید نکرده اند.این جلسه در بخش دوم از دقایقی دیگر در هتلی در سیدنی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153172

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر