1

ما آقازاده‌ها باید بیش‌از دیگران مراقب باشیم تا گناه نکنیم

  • کد خبر : 154234
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشد قارچ‌گونه دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی، پیام نور و غیرانتفاعی در دولت احمدی‌نژاد باعث ایجاد مسائل و مشکلات مالی در دانشگاه آزاد شد.

محسن هاشمی‌ پیش‌ از ظهر امروز در دیدار با امام‌جمعه کازرون که در دفتر کار وی صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه‌های تازه‌ تأسیس به لحاظ اینکه از امکانات کمتری برخوردار است و در مقایسه با دانشگاه آزاد اسلامی شهریه کمتری دریافت می‌کنند، باعث گرایش بیشتر دانشجویان به این دانشگاه‌ها شده است.

وی گفت: رشد قارچ‌گونه دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی، پیام نور و غیرانتفاعی در دولت احمدی‌نژاد باعث ایجاد مسائل و مشکلات مالی در دانشگاه آزاد شد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد در بحث احداث و راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) کازرون اشاره کرد و افزود: در راستای راه‌اندازی سریع این بیمارستان حجت‌السلام هاشمی و میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور تأکید فراوان دارند که امیدواریم با قول مساعدی که از طرف رئیس مجلس شورای اسلامی در تجهیز این بیمارستان داده‌ شده، سال آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

هاشمی‌ در حاشیه این دیدار در پاسخ به سئول خبرنگار فارس در مورد بالا بودن نرخ شهریه در دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه به دولت متصل نیست و به همین خاطر باید هزینه خود را از طریق دانشجویان تأمین کند اما سعی بر این است که میزان شهریه‌ها رشد بالایی پیدا نکند.

وی هم‌چنین در پاسخ به اینکه وضعیت تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد به کجا انجامیده است، تصریح کرد: بنده معاون عمرانی دانشگاه هستم و در این مورد اطلاع چندانی ندارم.

فارس/هاشمی‌ در پایان قول پی‌گیری و حل مشکلات مالی زمین موقوفه دانشگاه آزاد کازرون را داد و متذکر شد: از آنجایی‌ که ما آقازادگان باید بیشتر مواظب باشیم که گناهی از ما صادر نشود و حق کسی را ضایع نکنیم بر همین اساس معوقه حقوق موقوفات این دانشگاه را پی‌گیری خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر