2

استقبال خوب مردم از محصولات سایپا

  • کد خبر : 155383
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

همکاری و تعامل بین نمایندگان و شرکت سایپا رونق فروش را در پی خواهد داشت و همچنین با توسعه محصول و معرفی محصولات جدید، می توان سهم بیشتری از بازار خودرو را در کشور کسب کرد.

علی غنیان مدیر یکی از نمایندگی های استان یزد به اثرتنوع محصول در فروش بیشتر اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های هدفمند و ارائه طرح های مختلف فروش در کلیه اقلیم های جغرافیایی کشور می توان روند فروش را بهبود بخشید.

وی افزایش فروش در ۱۱ ماهه سال جاری به نسبت سال قبل  را مثبت ارزیابی کرد و بیان کرد: استقبال مردم از محصولات متنوع شرکت سایپا نشان از توجه مدیران شرکت به خواست مشتریان در مورد ارائه کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد.

غنیان تثبیت مدیریت و داشتن برنامه های بلند مدت در عرصه تولید را عامل رشد صنعت دانست و گفت: در حال حاضر یکی از راه های موفقیت در عرصه فروش و رقابت با رقبا ، نیاز سنجی و پیش بینی اولویت های مشتری است.

وی افزود: تعامل سازنده بین نمایندگان فروش و شرکت سایپا رهگشای افزایش فروش محصولات در بازار فعلی است ، شرکت سایپا با ارائه تسیلات ویژه جهت مشتریان و نمایندگان، و هموار کردن سیکل فروش می تواند رضایت مندی را در مشتریان افزایش دهد.

وی در پایان گفت: در بازارهای جدید کسب و کار جهانی که مشتریان به دنبال محصولات و خدمات باکیفیت هستند، و همچنین تغییرات به وجود آمده در  سلایق و انتظارات مشتریان باعث شده  است ، شرکت ها و بنگاه هایی در این میان موفق باشند که با انجام به موقع تعهدات و پاسخگو بودن به مشتری سهم بازار فروش خود را حفظ و همچنین افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155383

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر