1

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها؛ وقتی همه سر کار بودیم

  • کد خبر : 161862
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

پس از کش و قوس‌های بسیار و با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف، بالاخره امروز تکلیف دو تیم استقلال و پرسپولیس مشخص شد: دولتی باقی می‌مانند، حداقل تا دو ماه آینده. اینکه با رد شدن اهلیت تمامی خریداران آیا بازهم کسی حاضر هست در مزایده احتمالی دو ماه آینده شرکت کند سوالی است که جواب مثبت برای […]

پس از کش و قوس‌های بسیار و با وجود گمانه‌زنی‌های مختلف، بالاخره امروز تکلیف دو تیم استقلال و پرسپولیس مشخص شد: دولتی باقی می‌مانند، حداقل تا دو ماه آینده. اینکه با رد شدن اهلیت تمامی خریداران آیا بازهم کسی حاضر هست در مزایده احتمالی دو ماه آینده شرکت کند سوالی است که جواب مثبت برای آن بعید است.

جام/اصلا برگزاری مزایده آن هم در شرایطی که تیم‌ها اسپانسر، بازیکنان و کادر فنی را جذب کرده‌اند عاقلانه‌ است؟ فرض کنیم که برگزاری مزایده آینده حتمی باشد اما همین انتهای فصل که بحث واگذاری پیش کشیده‌ شده بود، اسپانسرها از پرداخت تعهداتشان طفره می‌رفتند، حالا آیا حاضرند اسپانسر تیمی شوند که قرار است به کس دیگری واگذار شود؟ به نظر می‌رسد اراده‌ای مبنی بر واگذاری دو باشگاه وجود نداشته و نخواهد داشت و تمام این مزایده‌ها جز اتلاف وقت و ایجاد ناامیدی برای دو باشگاه، آورده دیگری نداشته. شاید تنها فرد خوشحال از این اتفاق مقداد نجف‌نژاد باشد که می‌تواند با خیال راحت تا انتخابات بعدی مجلس مصاحبه کند و در تیتر رسانه‌ها باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161862

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر