1

واکنش جالب بازیگر زن مشهور سینما به مقایسه‌اش با علی کریمی+تصویر

  • کد خبر : 167246
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۰

بعضی‌ها شما را با علی کریمی و ورزشکارانی که خیلی دست به خیر دارند مقایسه می‌کنند و می‌گویند که شما علی کریمی هنری‌ها هستید.

مقایسه بلوکات با ستاره‌های پولدار فوتبال و البته تاسیس خانه‌مهر از سوی این بازیگر باعث شد تا بلوکات مقابل دوربین‌های «تی‌وی‌پلاس» بنشیند.

حتما برای تئاتر هم شما مشتری‌های ثابت خودتان را دارید!

این باعث افتخار من است که یکسری از دوستان خوبم و بچه‌هایی که قبلا با آنها آشنا شدید در این سالن حاضر شدند و نمایش ما را دیدند. نمایش «رام کردن مرد سرکش» با کارگردانی بهرام تشکر در مجتمع کوروش روی صحنه می‌رود و قرار است که چهره‌های سرشناس دیگری مثل علی پروین کنار بچه‌های عزیز ما به تماشای این نمایش بنشینند. برکت کار ما این است که بچه‌های سرطانی، سندرومی، ایتام و… به تماشای کارمان می‌نشینند و این صندلی‌ها را پر می‌کنند.

تاسیس «خانه‌مهر خاله لیلا» هم اتفاق جالبی بود که عملی شد.

بله… دوست داشتم که کار با نظم و شرایط بهتری انجام شود و حالا با این اتفاق می‌توانیم کمک‌ها و کارهای خودمان را با نظم انجام دهیم. شعار این خانه‌مهر این است که همه به آن دعوت هستند و ان‌شاء… با حمایت و پشتیبانی یکدیگر بتوانیم به داد نیازمندان و کسانی که به کمک احتیاج دارند برسیم.

بعضی‌ها شما را با علی کریمی و ورزشکارانی که خیلی دست به خیر دارند مقایسه می‌کنند و می‌گویند که شما علی کریمی هنری‌ها هستید.

(خنده) مقایسه جالبی بود… ولی هرکسی جایگاه خودش را دارد و من خوشحالم که دوستان خوب ورزشی مثل علی کریمی، حامد حدادی و سعید معروف دارم. برای همان مراسمی که هفته پیش برگزار کردیم، خیلی‌ها فقط به سراغ ستاره‌ها رفته و دیدیم که عکس‌های ستاره‌ها روی جلد اکثر روزنامه‌ها رفت ولی نکته قابل‌توجه و مهم این بود که تمام این ستاره‌ها فقط به‌خاطر بچه‌ها آمده بودند و ستاره‌هایی مثل سعید معروف و علی کریمی می‌گفتند که دوست ندارند عکس‌شان منتشر شود! آنها دوست داشتند که کار خیرشان در کنار این بچه‌ها محفوظ بماند و نمی‌خواستند کسی دچار سوء تعبیر شود. به هر حال این مراسم برگزار شد و بزرگان و دوستان عزیزی مثل اکبر عبدی، شقایق دهقان، مسعود رایگان، علی اوجی، رویا تیموریان، فرهاد اصلانی، رامبد جوان، فاطمه گودرزی، امید حاجیلی، جواد رضویان، آناهیتا همتی، مهراب قاسم‌خانی، سیاوش خیرآبی، پوریا پورسرخ و… در این مراسم حضور داشتند که برای چندمین بار از تمام این عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم که بازهم لطف‌شان شامل حال من شود.

تا جایی که ما خبر داریم، حتی برای آن مراسم هم درمورد هزینه‌ها همکاری‌های لازم از سوی بعضی‌ها انجام نشد و…

…اگر ایرادی ندارد دوست ندارم که درمورد این موضوع صحبت کنم! به جای این موضوع به این فکر کنید که علی کریمی مثل همیشه همراه و بانی کار بود و تا ساعت دوونیم بامداد پیراهن امضا کرد و به بچه‌ها داد. به این فکر کنید که چه‌طور هزینه‌های عمل یک بچه که فقط دو روز مهلت داشت جور شد و او از مرگ نجات پیدا کرد. این را بگویید که سعید معروف چه‌طور کالسکه هل می‌داد و با بچه‌ها بازی می‌کرد. این را نشان دهید که پوریا پورسرخ تا پاسی از شب جعبه‌های هدایای بچه‌ها را آماده می‌کرد و تحویل می‌داد. ای کاش بیشتر از این‌ها می‌توانستیم در این مسیر باشیم و قدرت بیشتری داشتیم.

می‌گویند که قراردادهای شما هم مثل بعضی از ستاره‌های فوتبال نجومی است و به همین دلیل چنین مراسم‌هایی را برگزار می‌کنید.

ای کاش من هم از این پیشنهادها داشتم و از آن پول‌هایی که شما می‌گویید می‌گرفتم! (خنده) ولی اگر نگاهی به اتفاق‌های اخیر بیندازید، متوجه می‌شوید که حدود دو سال است من کار نکرده‌ام و فقط همین کارهای نمایشی و تئاتر را داشته‌ام.

پس به قول دوستان، «بچه‌ پولدار» هستید؟

بعضی‌ها راجع به من این‌جوری فکر می‌کنند ولی ما هم مثل بقیه مردم هستیم. اگر حمایت‌های خانواده‌ام و خصوصا پدرم نبود، نمی‌توانستم چنین کارهایی را انجام دهم. به هر حال دست داشتن در این‌جور مراسم‌ها همیشه برایم یک افتخار بوده و شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید من این کار را با پنج‌هزار تومان شروع کردم و خوشحالم که حالا کار به اینجا کشیده شده است.

فوتبالی هم ه

ستید؟

فوتبال را دوست دارم ولی این‌که بخواهم دنبال رنگ‌ها و این‌جور داستان‌ها باشم، نه! بیشتر طرفدار تیم‌ملی هستم و همیشه در بازی‌های بین‌المللی دعا می‌کنم که تیم‌ملی موفق باشد چون با موفقیت تیم‌ملی‌ دل خیلی‌ها شاد می‌شود و مردم کیف می‌کنند. درست مثل تیم‌ملی والیبال که با بازی‌های خوبش دل ما و مردم را شاد کرد.

در موردفوتبال هم باید بگویم که پدرم به شدت پیگیر است و وقتی تلویزیون فوتبال پخش می‌کند، همه ما باید فوتبال تماشا کنیم!

گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167246

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر