2

شاگرد اول استانداران ایران چه کسی است؟

  • کد خبر : 167754
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور:موفقیت های حاصل شده بی گمان حاصل برنامه ریزی و پیگیری های استاندار محترم و همکاران ایشان است آقای رضایی بابادی طی مدت حضورشان در مدیریت ارشد استان توجه ویژه ای به معیشت روستاییان و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی آن ها داشته اند و پیشرفت های حاصل شده در زمینه توسعه روستاها ثمره تلاش های ایشان و دیگر مدیران ارشد استان است.

به گزارش افق معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در ارتقای سطح خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم استان کرمانشاه تاکید کرد : «استاندار کرمانشاه در زمینه توسعه روستایی برترین استاندار کشور است».

دکتر سید ابوالفضل رضوی پس از بازدید از طرح های تحت پوشش صندوق کارآفرینی امید در روستای زردویی پاوه و نمایشگاه تولیدات این واحدها اظهار داشت: دستاوردهای مردم روستای زردویی، الگویی موفق برای چگونگی شناخت و استفاده از پتانسیل هاست. اهالی این روستا شیب تند دره را با ترازبندی تبدیل به باغ میوه و یک ثروت ملی کرده اند. همچنین یک کارآفرین جوان، در روستای زردویی ۱۰۰ نفر را شاغل کرده است و این ثمره باز کردن راه ها برای مشارکت مردم است.

وی همچنین در نشست کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان کرمانشاه گفت: موضوع توسعه روستایی کار من است و در همین راستا ۳۱ استان کشور را از نزدیک بررسی نموده و جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کرده ام. انصافاً کارهای بسیار بزرگ و خوبی در استان کرمانشاه صورت گرفته است. استاندار محترم از مدیران پیگیر و موفق در کل کشور هستند. خوشحالم فرصتی پدید آمد تا از نزدیک روستای زردویی را بازدید کنم و با دیدن کارها و فعالیت های خوب صورت گرفته قوت بگیرم.

رضوی افزود: موفقیت های حاصل شده بی گمان حاصل برنامه ریزی و پیگیری های استاندار محترم و همکاران ایشان است آقای رضایی بابادی طی مدت حضورشان در مدیریت ارشد استان توجه ویژه ای به معیشت روستاییان و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی آن ها داشته اند و پیشرفت های حاصل شده در زمینه توسعه روستاها ثمره تلاش های ایشان و دیگر مدیران ارشد استان است.
منبع : ماد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167754

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر