1

تغییر مجدد مدیریت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در کمتر از دو ماه

  • کد خبر : 168757
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

در روز گذشته شنیده ها حاکی از تغییر مجدد مدیریت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) را دارد. این در حالیست که شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کمتر از دو ماه است که با حکم دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سعیدی را به عنوان مدیر عامل خود می دید. انتصابی که هر چند بارقه های امید را در دل نمایندگان محترم مجلس و بازنشستگان محترم در جهت داشتن آتیه ای بهتر زنده کرده بود، ولی همواره زمزمه های اختلاف در بدنه دولت محترم با این انتصاب به گوش می رسید.

در حالی زمزمه انتصاب آقای آیت اللهی استاندار سابق تهران به عنوان مدیر عامل جدید شستا به گوش می رسید که در چند روز گذشته مصوبه ای در جهت چابک سازی دولت و بکارگیری نیروهای جوان در بدنه دولت و عدم بکارگیری بازنشستگان در بدنه دولت به تصویب مجلس محترم رسید و حال این انتخاب با توجه سن مدیر عامل جدید دقیقا در تضاد با این مصوبه مجلس است.

حال چند سوال اساسی در این بین ذهن نگارنده را به خود مشغول کرده است. نخست آنکه آیا به راستی نباید این حق را برای وزیر محترم مهمترین وزارتخانه کشور قائل شد که با سلیقه خود همکاران و مدیران مجموعه خود را انتخاب کند تا با همدلی بیشتر در جهت پیشبرد اهداف مجموعه گام بردارد؟

دوم اینکه آیا دولت محترم از تخلفاتی که در این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور در دولت سابق به وجود آمد که دلیل اصلی آن نیز نگاه همواره جناحی و سیاسی به آن بوده است درس عبرت نگرفته است؟

سوم اینکه تا کی می توان با سرنوشت بازنشستگان محترم که در جهت اعتلای نام مقدس کشور موی سپید کرده اند اینگونه بازی کرد؟

چهارم اینکه از دولت تدبیر و امید اینگونه رفتار با یکی از مدیران خوشنام و موفق و آشنا به عرصه بین الملل بعید بود. اتفاقی که نمونه آن فقط و فقط در دولت سابق و رفتار رئیس دولت گذشته در چنین مواردی مشاهده می شد.

از رئیس جمهور محترم و با تدبیر کشور تقاضا داریم که در این زمینه شخصا ورود کرده و یکبار برای همیشه ریشه تعلقات و تمایلات حزبی و فامیلی را در انتصابات دولت محترم بخشکاند تا دیگر شاهد چنین رفتاری در دولت محترم تدبیر و امید نباشیم

منبع: صدای صنعت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168757

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر