2

دایی و کریمی در ورزشگاه بابل / اختلال در تشییع جنازه و احتمال عدم برگزاری

  • کد خبر : 171679
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

هزاران فوتبالدوست در ورزشگاه هفتم تیربابل به نوحه خوانی مشغولند تا با ورود پیکر هادی نوروزی مراسم تشییع انجام شود.

در حالی که قرار است پیش از ظهر امروز مراسم تشییع و تدفین مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در شهر بابل و روستای کپورچال برگزار شود ترافیک سنگین در شهرستان بابل ایجاد شده چرا که مردم زیادی در حال رساندن خودشان به استادیوم شهدای هفتم تیر هستند تا در این مراسم شرکت کنند.

* از نخستین ساعات بامداد امروز جمع کثیری ازعلاقه مندان به فوتبال با حضور در شهر بابل در انتظار دیدن ستاره های امروز و دیروز باشگاه پرسپولیس هستند. براساس این گزارش تمام مداخل ورودی شهر بابل مملو از اتومبیل های پلاک مازندران، گرگان، سمنان، گیلان و تهران است. به همین خاطر ترافیک سنگینی  در این منطقه به وجود آمده است.

* ورزشگاه هفتم تیر بابل محلی است که هادی نوروزی قبلا در آن فوتبال بازی کرده و به همین سبب برای مراسم تشییع وی انتخاب شده است.

* در حال حاضر هزاران شهروند بابلی ورزشگاه را پر کرده اند و در انتظار ورود پیکر نوروزی هستند. ازدحام جمعیتی به قدری است که خانواده نوروزی فعلا بیرون از ورزشگاه پشت جمعیت مانده و راهی به داخل ندارند.

* علی دایی، محمد دایی و بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار وی صبح امروز با حضور در شهرستان بابل آماده شرکت در مراسم تشییع پیکر مرحوم نوروزی شدند. دایی چند سال سرمربی نوروزی بود.

* علی کریمی نیز خود را به بابل رسانده و دقایقی پیش در جمع تشییع کنندگان حاضر شد. کریمی از بازیکنانی بود که دیروز هم در ورزشگاه آزادی در مراسم خداحافظی با هادی نوروزی حضور داشت.

* بسیاری از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران برای حضور در این مراسم خود را به بابل می‌ رسانند.

* در حالی که قرار بود اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس به بابل برود به دلیل فاصله زیاد با این شهر و ترافیک سنگین در اطراف بابل، قرار شد سرخپوشان مستقیما به کپورچال زادگاه نوروزی برود و در آنجا به انتظار مراسم خاکسپاری باشد. شهر بابل در حال حاضر ازدحامی را تجربه می‌کند که قبلا تجربه نکرده است.

* در حال حاضر فضای کلی بسیار احساسی است و این مساله بی نظمی شدیدی را در برگزاری مراسم تشییع جنازه نوروزی کرده است. لحظاتی پیش حاضرین در ورزشگاه هفتم تیر با شنیدن خبر ورود پیکر نوروزی به داخل ورزشگاه سکوها را ترک کردند و به داخل زمین آمدند و این مساله باعث اخلال در برگزاری مراسم تشییع جنازه شده است.

بدین ترتیب ممکن است مراسم تشییع در داخل ورزشگاه برگزار نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171679

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر