2

انتقاد بیگلری از عملکرد ضعیف مدیریت جدید شستا

  • کد خبر : 171737
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس درباره عملکرد ضعیف مدیریت جدید شستا به دلیل عدم اعمال تغییرات در هلدینگ های شستا به خصوص هلدینگ نفتی آن که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، گفت: ادامه ی این روند نامناسب به نابودی شستا منتهی خواهد شد و یقینا روزی تمامی قانون شکنان و افراد دخیل در مشکلات شستا و زیرمجموعه هایش به دام قانون خواهند افتاد.

محسن بیگلری در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صدای صنعت گفت: با تغییر مدیرعامل شستا و انتصاب مدیرعامل جدید، به آینده این مجموعه و اعمال تغییرات در هلدینگ ها و سرآغاز اقدامات مثبت خوشبین بودیم؛ اما متاسفانه تا امروز هیچ حرکت مثبتی از مدیریت جدید شستا مشاهده نکرده ایم.

وی افزود: موفقیت یک مجموعه تنها با تغییر مدیرعامل و راس آن مجموعه تضمین نمی شود؛ لذا در شرایط کنونی لازمه ی موفقیت مجموعه شستا، تغییر مدیران ناکارآمد زیر مجموعه های آن یعنی مدیران هلدینگ هایی است که عملکرد موفقی از خود نشان نداده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: با کمال تاسف باید عنوان کرد که تا کنون اقدام چشمگیری در راستای حل مشکلات هلدینگ های شستا صورت نگرفته است. شستا به حیاط خلوت عده ای خاص تبدیل شده است. اگر مجموعه بزرگ شستا به وظیفه خود به درستی عمل می کرد، می توانست در جهت شکوفایی کشور بسیار تاثیرگذار باشد؛ اما عملکرد شستا بسیار نامطلوب بوده و فقط در خدمت عده ای خاص بوده است.

بیگلری در پایان تصریح کرد: ادامه ی این روند نامناسب به نابودی شستا منتهی خواهد شد و یقینا روزی تمامی قانون شکنان و افراد دخیل در مشکلات شستا و زیرمجموعه هایش به دام قانون خواهند افتاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171737

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر