1

واکنش پنجعلی به ادعای مجتبی محرمی؛ پول بده، در پرسپولیس بازی کن!

  • کد خبر : 172574
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

مسئول آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: اگر محرمی گفته که در تیم‌های پایه پرسپولیس مافیا وجود دارد باید داستان را خوب بشکافد چرا که با این حرف همبازیانش را زیر سؤال برده است.

محمد پنجعلی درباره برکناری ادموند بزیک از سرمربی‌گری تیم امید پرسپولیس گفت: ما بزیک را برکنار نکردیم بلکه پستش را عوض کردیم! او می‌تواند به عضویت کمیته فنی تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در بیاید.

 

وی در پاسخ به این سؤال که عوض کردن پست همان برکنار شدن از سمت سرمربیگری است و آیا این مسئله را قبول دارید یا نه، اظهار داشت: عوض کردن بزیک دلیل خاصی نداشت. ما فکر می‌کردیم جمشید شاه محمدی به جای او بیاید بهتر است چرا که شاه محمدی تجربه مربیگری در لیگ برتر را هم در کارنامه دارد و قطعاً می‌تواند روزهای بهتری را برای تیم امید پرسپولیس رقم بزند.

 

پنجعلی تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده فردی نیست و ما یک کمیته فنی داریم که همگی از بزرگان پرسپولیس هستند. عباس کارگر، ناصر محمدخانی،‌ فاطمی‌مقدم و خودم عضو کمیته فنی پرسپولیس هستیم و تصمیمات با نظر جمع گرفته می‌شود.

 

مسئول آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس درباره پست اینستاگرامی مجتبی محرمی که در آن عنوان کرده بود بزیک چون فرد سالمی بوده نتوانسته با باند مافیایی حاضر در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت کند،‌ اظهار داشت: من صحبت‌های محرمی را نخواندم اما به گوشم رسیده که او چه حرف‌هایی را مطرح کرده است. به نظرم بهتر است خود او داستان را بشکافد تا همه چیز مشخص شود. او با همه افرادی که مشغول به کار هستند همبازی و دوست بوده است.

 

وی در مورد اینکه محرمی مدعی شده در تیم‌های پایه پرسپولیس بازیکنان با پول وارد می‌شوند، افزود: اگر محرمی واقعاً این حرف‌ها را زده باشد دوستانش را زیر سؤال برده است اما من به چنین مسئله‌ای حتی فکر هم نمی‌کنم چون این موضوع واقعیت ندارد.

 

پنجعلی در پایان در مورد زمان معارفه شاه‌محمدی در تیم امید پرسپولیس گفت:‌ به احتمال فراوان از فردا (شنبه) شاه‌محمدی در تمرینات حاضر می‌شوند، درباره اعضای کادر فنی هم باید بگویم همه مربیان این تیم خاک خورده پرسپولیس هستند و سعی می‌کنیم زیاد جابه‌جایی انجام ندهیم.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر