1

عجیب‌ترین شایعات ممکن/ ستاره پرسپولیس با خون آبی؟

  • کد خبر : 175548
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۵۳

«من بعد از تغییر نام لیگ امارات با عجمان قرارداد بستم. می‌توانستم ۷ میلیارد تومان از اماراتی‌ها بگیرم، اما به خاطر این تغییر اسم برگشتم تا در ایران بازی کنم.»

بانک ورزش- با نزدیک شدن به موعد نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، یک بار دیگر شایعات پیرامون انتقال ستاره‌ها به باشگاه‌های مختلف اوج گرفته است. یکی از کسانی که مطابق روال معمول در کانون حرف‌وحدیث‌ها قرار دارد، محمدرضا خلعتبری است؛ بازیکنی که یک روز در میان در رسانه‌ها به پرسپولیس و استقلال فرستاده می‌شود. او البته بعد از بازی سپاهان و نفت گفته انتقالش به سرخابی‌ها صحت ندارد، هرچند تجربه نشان می‌هد زیاد نباید قول و قرار بازیکنان فوتبال را جدی گرفت! نکته جالب در مورد خلعتبری این است که او در این سال‌ها، همیشه محور شایعات زیادی بوده است.

در جریان تغییر اسم لیگ امارات قرار داشت؟

در آغاز فصل فوتبالی ۹۲- ۹۳، محمدرضا خلعتبری در نقطه مرکزی یکی از جدی‌ترین بحران‌های این سالیان فوتبال ایران قرار گرفت. او در حالی به باشگاه عجمان پیوست که از همان سال قرار بود لیگ امارات تغییر نام بدهد و با اسمی جعل شده از «خلیج‌فارس» کارش را دنبال کند. این مساله سروصدای زیادی به وجود آورد و در نهایت باشگاه پرسپولیس با پرداخت کلی غرامت موفق شد خلعتبری را به ایران بازگرداند. در آن زمان شایعه شده بود خلعتبری قبل از عقد قرارداد با عجمان در جریان تغییر نام لیگ امارات قرار داشته، اما این مساله برایش مهم نبوده و به همین دلیل فوتبال ایران را دچار یک دردسر بزرگ کرده است. خلعتبری در واکنش به این مساله می‌گفت: «من بعد از تغییر نام لیگ امارات با عجمان قرارداد بستم. می‌توانستم ۷ میلیارد تومان از اماراتی‌ها بگیرم، اما به خاطر این تغییر اسم برگشتم تا در ایران بازی کنم.»

خونش آبی است؟

محمدرضا خلعتبری که همیشه مورد توجه سرخابی‌ها قرار داشته، در لیگ سیزدهم برای پرسپولیس توپ زد، اما بعد از پایان دوران حضورش در این تیم، شایعه شد او هوادار سرسخت استقلال بوده است! مثلا پیش از بازی امسال سپاهان و پرسپولیس، سایت رادنیوز مصاحبه‌ای از خلعتبری منتشر کرد که مهاجم اصفهانی‌ها در آن حرف‌های عجیبی زده بود: «چه کسی گفته من پرسپولیسی هستم؟ درست است که برای پرسپولیس بازی کردم اما خون من آبی است و همه دوستانم می‌دانند استقلالی هستم. چند بار هم به یک قدمی بازی در استقلال رسیدم اما نشد. فعلا هم که در خدمت سپاهان هستم. البته این حرف‌ها را ننویسید چون دوست ندارم هواداران پرسپولیس از دستم ناراحت شوند، هر چه باشد آنها موقعی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیدم خیلی هوای من را داشتند.» جالب اینجاست که خلعتبری هیجوقت به این شایعه واکنش نشان نداد، یا حداقل ما ندیدیم!

سیگاری است؟

یکی دیگر از شایعاتی که در این سال‌ها پیرامون خلعتبری مطرح می‌شده، این بوده که او اهل استفاده از سیگار است. در این میان حتی گفته می‌شود یکی از دلایل خط خوردن خلعتبری از تیم ملی این بوده که کی‌روش او را در اترش در حال سیگار کشیدن دیده است. مهاجم سپاهان در واکنش به این شایعه می‌گوید: «به جان مادرم من اجازه چنین کاری به خودم نمی‌دهم. این حرف‌ها یک مشت چرت و پرت است که آدم‌های بیکار سر هم می‌کنند. به نظر شما چرا باید درباره حرف‌هایی که اصلا ارزشی ندارد و توجه کردن به آنها بیهوده است اظهار نظری کنم؟ شایعه سیگاری بودن من دروغی بزرگ بود که هنوز هم با شنیدنش به خنده می‌افتم.»

فامیل داور آکادمی است؟

آکادمی موسیقی یک شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای، کارشناس و داوری دارد که نام خانوادگی‌اش با محمدرضا خلعتبری یکی است. به خصوص وقتی عکس دو نفری او در کنار این فرد در حاشیه یکی از اردوهای خارجی تیم ملی منتشر شد، شایعه کردند این دو نفر با هم نسبت فامیلی دارند، اما خب واضح بود که این مساله صحت ندارد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175548

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ول کن بابا ایا خلعتبری دیگه بدجوری از چشم همه افتاده . سپاهان هم دیگه نمیخوادش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر