1

قلعه نویی روی نیمکت تیم لیگ یکی؟!

  • کد خبر : 175599
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

در این باره برخی رسانه ها روابط بیرونی را دخیل دانسته و عنوان کرده اند، سرمربی سابق استقلال به جمع دوستان سابقش در این تیم می پیوندد.

پس از حضور میرشاد ماجدی و علی امیری در باشگاه خونه به خونه بابل و عزم راسخ این تیم برای صعود به لیگ برتری، شایعه حضور امیر قلعه نویی هم در این تیم لیگ یکی به وجود آمده است.

در این باره برخی رسانه ها روابط بیرونی را دخیل دانسته و عنوان کرده اند، سرمربی سابق استقلال به جمع دوستان سابقش در این تیم می پیوندد.

ماجدی، سرپرست خونه به خونه در این باره اظهار داشت: «این مسائل هرگز صحت ندارد. اتفاقا روز گذشته که با مدیرعامل باشگاه جلسه ای داشتیم، ایشان اعلام کردند تا پایان فصل از اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی حمایت صد درصدی دارند. ما تلاش می کنیم تا استان مازندران را بعد از سال ها در لیگ برتر صاحب نماینده کنیم.»

وی درباره اینکه خونه به خونه اپوزوسیون استقلالی ها شده است، بیان داشت: «خیر، اینجا بحث فقط کمک است و بس. نه استقلال وسط است، نه پرسپولیس. همه تلاش می کنیم تا به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.»

ماجدی افزود: «من تاکید می کنم که هیچ مربی جایگزین اکبر میثاقیان نخواهد شد و او با قدرت به کارش ادامه می دهد.»

وی همچنین ادامه داد: «به صلاحدید میثاقیان، برای تقویت کادر فنی اکبر محمدی به عنوان کمک مربی در خدمت این تیم خواهد بود.»

ماجدی در خصوص بازی این هفته خونه به خونه مازندران در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: «نگاهی به جایگاه پاس همدان در جدول رده بندی نخواهیم داشت و به مانند سایر دیدارهای تیم با جدّیت و حداکثر آمادگی مقابل همدانی ها صف آرائی خواهیم کرد.»

ماجدی در ادامه افزود: «برای رسیدن به دو تیم بالای جدول و افزایش فاصله امتیازات خود با تعقیب کنندگان تیم، به سه امتیاز بازی با پاس همدان نیاز شدیدی داریم و بازیکنان تیم تا آخرین لحظه دست از تلاش نخواهند کشید.»

سرپرست تیم خونه به خونه مازندران در پایان گفت: «این تیم در طی ۱۵ هفته گذشته توانست خود را به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم های فوتبال کشور معرفی کند و امیدوارم سایر ارکان فوتبال مازندران نیز در کنار این هواداران دلسوز و عاشق کمک کنند تا با صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر، فوتبال این استان پس از سال ها صاحب سهمیه در این لیگ شود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175599

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر