1

مذاکره پرسپولیس با دروازه بان استقلالی در یک فروشگاه زنجیره ای

  • کد خبر : 175870
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

دروازه بان نیمکت نشین نفت تهران اعلام کرده در صورت دریافت پیشنهاد به پرسپولیس خواهد رفت و این موجب عصبانیت گلر سرخپوشان شده است.

با وجود اعلام برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اینکه در نیم فصل فقط یک بازیکن به جای زنده یاد هادی نوروزی جذب خواهد شد اما اخباری مبنی بر مذاکره قرمزها با چند بازیکن در رسانه های مختلف منتشر شده است.

یکی از این نفرات علیرضا بیرانوند گلر نیمکت نشین نفت تهران است. پرسپولیس در نیم فصل اول روی ضعف دروازه بان امتیازهای زیادی را از دست داد و عجیب نیست که چراغ خاموش دنبال گلر باشند.

* مکان: یک فرشگاه زنجیره ای

مربی پرحاشیه پرسپولیس به طور اتفاقی علیرضا بیرانوند را در حال خرید کردن دید و بلافاصله با او سر صحبت را باز کرد. این مربی به دروازه بان مغضوب نفت تهران توصیه کرد که برای پیشرفت بهتر است تعلقات رنگی را کنار بگذارد و به پرسپولیس بیاید.

در همان حینی که بین این مربی خبرساز و بیرانوند داشت جملاتی رد و بدل می شد، ناگهان به طرز کاملا اتفاقی و مثل این سریال های ترکیه ای و هندی سر و کله سوشا مکانی که او هم اتفاقا داشت در همان فروشگاه زنجیره ای خرید می کرد، پیدا شد.

سوشا حتی جمله های آخر را شنید و به قدری ناراحت شد که بلافاصله با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه تماس گرفت و مراتب ناراحتی خود را به او انتقال داد. طاهری هم با کمک مربی مورد علاقه خودش تماس گرفت و او را مورد مواخذه قرار داد.

سوشا این روزها هیچ کس را حامی خودش نمی بیند. او یک فصل فاجعه بار را با پرسپولیس سپری کرد و تقریبا روی همه گل هایی که خورد مقصر بود اما از زمانی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمده تقریبا می شود گفت که سوشا گل بدی دریافت نکرده و از این لحاظ یعنی گل بد خوردن، از همتایان خود مثل سید مهدی رحمتی و بیرانوند عملکرد بهتری داشته است.

* چراغ سبز بیرانوند استقلالی

نکته اینجاست که بیرانوند بارها علاقه شدیدش به استقلال را اعلام کرده و طبعا حضورش زیاد باب میل هواداران پرسپولیس نخواهد بود.

در شرایطی که پرسپولیسی ها مذاکره با بیرانوند را تایید نکرده اند،‌ وی اعلام کرده که استقلالی است اما مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس در صورت دریافت پیشنهاد نخواهد داشت!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر