1

پلاکارد عجیب در تبریز علیه ژنرال +تصویر

  • کد خبر : 176051
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

طرفداران تراکتور که اصلا دوست ندارند سرمربی سابق استقلال به این تیم برگردد، در جریان بازی گسترش فولاد و سپاهان، علیه وی پلاکارد به ورزشگاه بردند.

بیرون ماندن امیر قلعه‌نویی از نیمکت در این فصل، به عنوان موفق ترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران باعث شده تا او جدی‌ترین آلترناتیو برای مربی‌های در آستانه اخراج باشد.

روزی صحبت حضور او در اصفهان می‌شد و حالا هم هم تبریز و اهواز. اخبار ضد و نقیض حتی رد پای بزرگ قلعه‌نویی در لیگ یک و حضور در کنار چند تیم شمالی را هم در بر می‌گرفت.

سیزده هفته از لیگ امسال گذشت و قلعه‌نویی همچنان جدی‌ترین آلترناتیو است. شایعه‌های جدید حضور قلعه‌نویی بر روی نیمکت تراکتورسازی و یا فولاد را پررنگ‌تر از قبل کرده‌است.

در حالی که شایعه شده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز برادرش را به تهران فرستاده تا در رستوران قلعه نویی با این مربی مذاکره کند، تبریزی ها اصلا دوست ندارند امیر را یک بار دیگر روی نیمکت تراکتور ببینند.

دیروز جمعی از طرفداران تراکتور که از شنیدن خبر مذاکره برادر عباسی با قلعه نویی شاکی بودند، برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به انتخاب قلعه نویی، پلاکارد به ورزشگاه محل برگزاری بازی گسترش فولاد و سپاهان بردند تا هم به مدیران تراکتور بگویند قلعه نویی را نمی خواهند و هم به قلعه نویی پیغام بدهند راهی تبریز نشود.

طرفداران تراکتور خواهان جذب رسول خطیبی هستند و می گویند اگر کسی غیر از رسول قرار است سرمربی تیم شهرشان شود، همان بهتر که تونی بماند.

 

باید دید در نهایت قلعه‌نویی که بعد از سال‌ها بازی‌ها را از خانه تماشا می‌کند، سرانجام به کدام تیم خواهد رفت.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176051

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر