1

غلامزاده:رزومه دارم و نیازی به بازار گرمی نیست/ آرزوی موفقیت برای تیم ملی می‌کنم

  • کد خبر : 180706
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: رزومه هر کسی مشخص است و نیاز به بازار گرمی نیست، اما یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم ملی هستم.

امید غلامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان به شما نیز پیشنهادی شده است یا خیر، گفت: به هر حال رزومه ورزشی و مربیگری هر کسی مشخص است و نیازی نیست که ما خودمان بخواهیم بازارگرمی کنیم. بنده نیز یکی از هزار تکواندوکارانی هستم که سال‌ها برای تکواندوی کشورش تلاش کرده‌ است. هر ورزشکاری آرزو دارد پس از پایان دوران ملی پوش بودن در عرصه مربیگری نیز فعالیت کند. بنده نیز از این قائده مستثنی نیستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: یکی از گزینه‌های کادرفنی تیم ملی بزرگسالان هستم، اما شاید به خاطر کم سن و سال بودنم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشوم. مربیان زیادی در لیگ برتر هستند که رزومه خوبی دارند و می‌توانند گزینه خوبی برای سرمربیگری باشند. خلیفه و خانلرخانی از جمله مربیانی هستند که در لیگ برتر کارنامه خوبی دارند.

سرمربی سابق تیم ملی چین تایپه در پایان، خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون تا پایان هفته قطعا اسامی مربیان تیم ملی را اعلام خواهند کرد و امیدوارم هر کسی سکان هدایت تیم ملی را برعهده گرفت موفق باشد.

،‌مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا اردیبهشت‌ماه ۹۵ در مانیل فیلیپین برگزار خواهد شد. مسئولان فدراسیون نیز برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال انتخاب کادر فنی هستند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180706

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر