1

مشکلاتی در پرسپولیس وجود دارد که برطرف کردن آنها در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 182718
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

حسین عبدی که در این فصل به عنوان عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه فعالیت می کند از برنامه ویژه باشگاه برای پیشکسوتان خبر داد.

حسین عبدی  مشکلاتی در پرسپولیس وجود دارد که برطرف کردن آنها در اولویت قرار دارد عبدی در پایان دیدار دو تیم منتخب سرخابی ها و رسانه ورزش به مناسبت یادبود رضا احدی و همایون بهزادی گفت: ما وقتی توپ داشتیم خیلی راحت بودیم و وقتی توپ نداشتیم با توجه به سن مان شرایط سختی را دنبال می کردیم.
وی ادامه داد: جا دارد اینجا از فریبرز مرادی یاد کنم  و این بازی باعث شد در کنار هم یاد عزیزانی که امروز در کنارمان نیستند را زنده نگه داریم.  این بازی ها باعث می شود تا ایندگان هم احترام به بزرگتر و پیشکسوتان را حفظ کنند.

بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس که اکنون عضوی از هیات مدیره این باشگاه است در مورد برنامه های پرسپولیس برای پیشکسوتانش گفت: بنده در باشگاه پرسپولیس به دنبال این مسائل هستم و مطمئنا باشگاه به دنبال این است که شرایط خوبی برای پیشکسوتان تیم ایجاد کند اما شرایط به گونه ای است که اکنون مشکلاتی وجود دارد که برطرف کردن آنها در اولویت قرار دارد و البته باشگاه پرسپولیس با این مساله که احترام به پیشکسوت باید رعایت شود در اولویت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182718

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر