2

معینی: گروهمان راحت نیست/ملی پوشان نیازمند بازی های تدارکاتی هستند

  • کد خبر : 189564
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

سرپرست کمیته جوانان پس از مشخص شدن قرعه کشی مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی هند برگزار می شود، گفت: در گروه آسانی قرار نداریم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: با توجه به اینکه تیم ها درگذشته چه نتایجی را کسب کرده اند سید بندی ها مشخص می شود و همین امر باعث شده تا تیم ها از نظر نیرو و توان بازی به طور مساوی تقسیم شوند و درگروه های مختلف قرار گیرند. تیم های خوبی که در گذشته بنا به هر دلیلی نتایج مثبت نگرفته اند نیز در یک گروه قرار می گیرند.

وی افزود: اکنون در آسیا همه تیم ها در تلاشند تا در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیرند و با پشتکاری که سالیان سال دارند، شاهد رقابتهای جذابی از تمامی تیمها خواهیم بود. تیم هایی مانند مالزی، ویتنام، میانمار و یمن نسبت به دوره های گذشته رشد بسزایی دارند بر همین اساس و با وجود چنین تیم هایی دیگر نمی توان گفت یک گروه بازی های راحتی دارد و یا گروه دیگر بازیهای سختی را برگزار خواهد کرد.معتقدم در هیچ گروهی تیم ها به سادگی بالا نمی آیند و خوشحالم که همه تیم ها برای موفقیت و قرار گرفتن در یک سطح تلاش مضاعفی می کنند.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه درباره تیم هند بیان کرد: هند از شرایط میزبانی بهره می برد و در سالیان گذشته نیز در رده پایه بسیارفعالیت داشته است ضمن اینکه مربی خارجی برای تیم های پایه خود استخدام کرده و از بودجه مناسبی بهره می برد. تیم عربستان که در رده پایه همانند هند و امارات تیم نسبتا خوبی است و معتقدم در سه ماه و نیم آینده ای که تیم ها فرصت آماده سازی دارند، سخت تلاش خواهند کرد تا متحول شوند و در مرحله نهایی بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند. با توجه به اینکه با تیمهای عراق، عمان، یمن و سوریه در گروه های مختلف بازی نخواهیم کرد، میتوان در صورت درخواست کادر فنی اقدامات لازم را برای بازیهای دوستانه با این تیم ها انجام دهیم.

معینی ادامه داد: درصدد آن هستیم تا با رایزنی های مختلف طبق درخواست کادر فنی بازی هایی را با تیم های عربی برگزار کرده تا این تیم بتواند شناخت خوبی از نحوه بازی و رفتاری که تیمهای عربی در مسابقات از خود به نمایش می گذارند را به دست آورد.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برای تیمهای پایه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در صورت مهیا شدن شرایط برنامه های تدارکاتی را برای جوانان و نوجوانان به مرحله اجرا می رساند تا شاهد موفقیت بیش از پیش تیم ها باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر