1

هاشمی: استاد فاسد در دانشگاه مظهر ویرانی است

  • کد خبر : 194996
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

اگر بنا باشد استاد روی دنده فساد و انحراف برودآنموقع این علم تبدیل به ضد ارزش می شود و مثل او مثل بمب اتم است که در اختیار هیتلر گذاشته شود.

خبرگزاری فارس: هاشمی: استاد فاسد در دانشگاه مظهر ویرانی است

رخدادهای ۷ مرداد ۶۲

چکیده :

  • آیت الله هاشمی: اگر بنا باشد یک مکتبی  کم سوادی مسئولیتی را بر عهده گرفت و ضعیف اداره کرد بهتر از این است که یک متخصص باسوادی بعهده بگیرد و آنجا را منفجر بکند.

  • آیت الله مشکینی : ما مسلمانان ایران از وجوی چنین رهبری به خود میبالیم.

  • سمینار بین المللی حج در بنگلادش اقدامات رژیم سعودی را به شدت محکوم کرد.

هاشمی : استاد فاسد در دانشگاه مثل هیتلر است

آیت الله هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به شرایط واگذاری مسئولیت ها از نظر اسلام گفت : یک بحثی یکی دو سال پیش در کشور در گرفته بود که حزب الهی ها و خط امامی ها را به این متهم می کردند که اینها می خواهند تخصص را نادیده بگیرند و در دادن پست ها و مسئولیت ها فقط روی مکتب تاکید می کنند و خیلی روی این رذالت کردند و به ما تهمت زدند.

خطیب جمعه تهران افزود : اختلاف اینجاست وقتی مسئله مکتب و تخصص مطرح می شود بحث این است که آیا تخصص کافی است و یا اینکه در کنار علم چیز دیگری هم نیاز داریم اگر بنا باشد یک مکتبی  کم سوادی مسئولیتی را بر عهده گرفت و ضعیف اداره کرد بهتر از این است که یک متخصص باسوادی بعهده بگیرد و آنجا را منفجر بکند و خیانت بکند اینجاست که ما می گوییم مکتب مقدم است. اگر بنا بشود یک متخصص مضر نباشد وظیفه اش را انجام بدهد و فساد ایجاد نکند ما هیچ وقت نمی آئییم یک مکتبی به جای این شخص بگذاریم که نتواند از عهده اداره بربیاید. این ظلم است. ما اگر متخصص متدین پیدا کنیم مقدم است بر متدین بی تخصص و اگر غیر از این عمل بکنیم خلاف اسلام عمل کرده ایم.

وی افزود :آن استاد و متخصصی که مطالب سطح بالا را درتوی کلاس ها به شما می گوید این علمش  احترام دارد و این باید در جامعه محترم باشد اگر فساد نکند،اگر فساد کند مسئله به باب دیگری می رود اگر بنا باشد استاد روی دنده فساد و انحراف برودآنموقع این علم تبدیل به ضد ارزش می شود و مثل او  مثل بمب اتم است که در اختیار هیتلر گذاتشه شود.(۱)

آیت الله مشکینی : ما به وجود رهبری مثل امام افتخار می کنیم

آیت الله مشکینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به ویژگی های علمای راستین در اسلام گفت : ما مسلمانان ایران در دنیا به خود و وجود چنین رهبری آگاه که متبلور از علم و دانش و اخلاق و عرفان است میبالیم و به جهان اعلام می کنیم که ای کشورهای بزرگ اگر شما هم چنین ملت و رهبری دارید بیاورید و نشان دهید تا مقایسه کنیم.

آیت الله مشکینی همچنین با اشاره به کارشکنی های دولت سعودی که مانع ورود حجاج ایرانی به بیت الله الحرام می شود گفت : جرم مسلمانان ایرانی این است که در سال گذشته شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند و حکام سعودی تاب و تحمل چنین سخنانی را ندارند.(۲)

پایان اجلاس بین المللی حج در بنگلادش

سمینار بین المللی حج که بمدت چهار روز در داکا پایتخت بنگلادش تشکیل شده بود با صدور قطعنامه ای بکار خود پایان داد.

شرکت کنندگان در این سمینار ضمن تاکید بر اهمیت حج بعنوان  یکی از اساسی ترین پایه های دین مبین اسلام از محدودیت ها و فشارهایی که در مراحل مختلف توسط رژِم سعودی بر زائران خانه خدا اعمال می شود به شدت ابراز نگرانی کردند و آن را بر خلاف نص صریح قرآن دانستند.همچنین در قطعنامه پایانی این سمینار حمله تجاوزگرانه رژیم بعثی صههیونیستی  عراق به جمهوری اسلامی را محکوم کردند.(۳)

منابع :

۱- اطلاعات، ۸ مرداد ۶۲ ، ص ۱۴
۲- جمهوری اسلامی ، ۸ مرداد ۶۲ ، ص۴
۳- اطلاعات ، ۸ مرداد ۶۲ ، ص ۲

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194996

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر