1

اعدام شهرام امیری تأیید شد

  • کد خبر : 196074
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

این فرد با توجه به دسترسی‌هایی که به اطلاعات سری و به کلی سری نظام داشته است، با دشمن متخاصم و درجه یک ما یعنی آمریکا ارتباط برقرار کرده بود و اطلاعات حیاتی کشور را در اختیار دشمن قرار داده بود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با اشاره به اجرای حکم اعدام «شهرام امیری» به دنبال اثبات اتهام جاسوسی وی و تأیید حکم دادگاه بدوی در دیوان عالی کشور، اظهار داشت: این فرد با توجه به دسترسی‌هایی که به اطلاعات سری و به کلی سری نظام داشته است، با دشمن متخاصم و درجه یک ما یعنی آمریکا ارتباط برقرار کرده بود و اطلاعات حیاتی کشور را در اختیار دشمن قرار داده بود.

 

وی با تقدیر از عملکرد سیستم اطلاعاتی کشور در این پرونده گفت: دستگاه اطلاعاتی توانست در این پرونده رودست بزرگی به سیستم اطلاعاتی آمریکا بزند.

 

سخنگوی دستگاه قضا اضافه کرد: سیستم اطلاعاتی آمریکا به هیچ وجه تصور نمی‌کرد که ایران از ارتباط این فرد با آنها مطلع است. آنها با برنامه خاصی وی را به عربستان بردند و به شکل خاص از این کشور خارج کردند؛ غافل از اینکه همه این اتفاقات زیر ذره بین سیستم اطلاعاتی کشور رخ داده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196074

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر