1

حجت‌الاسلام محمدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم شد

  • کد خبر : 196420
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

 مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی رئیس سابق دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان قم، حجت‌الاسلام احمد شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ، حجت‌الاسلام شوزب شیری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی […]

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محمدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم شد

 مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی رئیس سابق دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان قم، حجت‌الاسلام احمد شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ، حجت‌الاسلام شوزب شیری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و جمعی دیگر از مدیران و معاونان سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های رهبری داشتن دیدگاه‌های سیاسی در میان دانشجویان طبیعی است، اظهار کرد: نباید از فعالیت سیاسی دانشجویان جلوگیری شود اما در این راستا نباید اجازه دهیم از فضاهای چالشی برای ضد ارزش‌های انقلاب سواستفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمدی با بیان اینکه قرآن کتاب سیاست است، اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با وجود محوریت آموزه‌های دینی باید نسبت به مباحث سیاسی آگاهی مطلوبی داشته باشند.

همچنین رئیس سابق دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این مراسم طی سخنانی از تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه تفکر قرآنی در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت:‌ شهر قم شخصیت‌های برجسته بسیاری از جمله آیت‌الله سید علی سیستانی و آیت‌الله سید مهدی روحانی را به خود اختصاص داده است که کتابی ناخوانده را باقی نگذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی توجه به دغدغه‌های دانشجویان و اساتید را از اولویت‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برشمرد و عنوان کرد: حضور شخصیت‌های برجسته در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم سبب پیشبرد مطلوب‌تر اهداف مورد نظر این مجموعه می‌شود.

در پایان این مراسم قائم مقام رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم هم طی سخنانی با بیان اینکه نقشه راه مشخصی برای پیشبرد امور مختلف این دانشگاه تدوین و اجرا می‌شود، بیان کرد: استمرار موفقیت در این مجموعه نیازمند توسعه مشارکت و همدلی اساتید و زحمت‌کشان دانشگاه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین الهی‌زاده با تاکید بر اینکه رضایتمندی بندگان، رضایتمندی خداوند متعال را به دنبال دارد، اضافه کرد: امیدوارم طی دوران مسؤولیت خود بتوانم اهداف مورد نظر دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم را به شیوه مطلوبی دنبال کنم.

فارس/لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام عابدی با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان عضو هیأت امنای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و حجت‌الاسلام والمسلمین الهی‌زاده به عنوان قائم مقام رئیس این دانشگاه معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر