2

«مردان نفوذی» به شبکه سه می آیند

  • کد خبر : 197265
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

مجموعه کوتاه خارجی «مردان نفوذی» با نامه لاتین INSIDE MEN ازدوشنبه اول شهریور ماه هر روز ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما به پخش می رسد.

به گزارش افق نیوز، مینی  سریال  ” مردان نفوذی” محصول ۲۰۱۲   انگلیس در ژانر حادثه ای-خانوادگی است . این سریال که زهره شکوفنده  مدیریت دوبلاژ آن را برعهده داشته است، دارای ۴ قسمت ۴۵  دقیقه ای   است. کارگردانی این مجموعه  را جیمز کنت  و بازیگرانی چون استیون کلینتوش، وارن براون ، نیکولا واکر ،اشلی واترز  در آن نقش آفرینی کرده اند .
همچنین این سریال  انگلیسی در خصوص  سه نفر  از  یک مرکز شمارش اسکناس در انگلیس است که  تصمیم به سرقت چند میلیون پوندی از مرکز می گیرند.رییس این مرکز به همراه  یک کارمند و یک مامور حفاظت،  نقشه ای برای سرقت از این مرکز می کشند و در این راه از یک تبهکار نیز کمک میگیرند .آنها در اجرای سرقت موفق می شوند  ولی در بین راه، مامور حفاظت مرکز ،قضیه سرقت را به پلیس خبر می دهد  و …
این  مینی سریال از دوشنبه اول شهریور تا پنجشنبه ۴ شهریور هر روز  ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود  و باز پخش این مجموعه روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد و ۷:۰۰ صبح خواهد بود.
منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197265

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر