1

اتمام پروژه‌های نیمه تمام سقز نیازمند ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار ‌

  • کد خبر : 197952
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

‌معاون عمرانی فرمانداری سقز گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر سقز ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه و اعتبارات نیاز است.

پروژه‌ عمرانی

‌به گزارش ایسنا، ‌صابر زارعی امروز در نشست طرح بهسازی و نوسازی محدوده‌ها و محلات سقز که با هدف بازآفرینی شهری با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان شهردار و برخی دیگر از مسئولین ادارات مرتبط در سالن جلسات شورای شهر سقز برگزار شد، اظهار کرد: نجات بخشی بافت فرسوده شهری، هدفی ملی است که لازمست مجموعه ادارات شهرستان و شورای شهر آنچه برای پیشبرد اهداف مورد نظر حرکت کنند.

وی افزود: با تدوین طرح و چشم اندازها برنامه‌هایی کامل، مدون و در راستای موضوع تلاش برای اجرایی شدن آنها به کار گرفته شود.

معاون عمرانی فرمانداری سقز با اشاره به اینکه مشکلات زیر ساختی در محلات سطح شهر سقز حدود ۹۹ درصد مرتفع شده است، عنوان کرد: آبرسانی شهر سقز برای ۱۷۰ هزار نفر ظرفیت دارد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

‌وی در ادامه با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر سقز ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه و اعتبارات نیاز است، خواستار جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اتمام طرح و پروژه‌ها شد.

زارعی همچنین با تاکید بر استفاده مناسب از بودجه و اعتبارات اختصاص داده شده، گفت: در مقوله صرفه جویی انرژی از سوی شهروندان باید فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که انتخاب سقز به عنوان پایلوت، نمونه و الگویی موفق در منطقه باشد و با حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی بتوان سقز را به شهری پیشرفته و توسعه یافته تبدیل کرد.

ضیاءالدین نعمانی شهردار سقز هم با اشاره به مشکلات محله‌های تازه آباد و قوخ و… گفت: باید از طریق تهیه طرح، پروژه و مطالعات کارشناسی شده برای محلات، اعتبارات دولتی و مردمی را جذب کرد.

باقی رحمانپور، رئیس شورای شهر سقز با بیان اینکه زیرساخت‌ها باید در محلات در اولویت قرار گیرد، بیان کرد: با تدوین مطالعات، طرح‌ها و برنامه هایی باید در راستای شهرسازی مشارکتی و بهبود بخشی محلات حرکت کرد.

محمد کیانی، مسئول کمسیون فرهنگی شورای شهر سقز نیز با بیان اینکه طرح‌ها باید با بافت فرهنگی و مکانی وضع موجود همخوانی داشته باشد، تصریح کرد: باید پروژه‌هایی را مطرح کرد که قابلیت اجرایی شدن آنها در عمل وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197952

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر