1

شمخانی: نتانیاهو یک شمر است /در روایت از جنگ نباید غلو کنیم یا کم‌گویی

  • کد خبر : 201234
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

دبیر شورای عالی امنیت ملی در بیست و هفتمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت، با ذکر این نکته که زمانی می‌گفتند ایران بعد از جنگ تغییر می‌کند، بعد گفتند بعد از امام و بعد گفتند بعد از رهبر، یادآور شد: اما باید بدانند ایران اسلامی قابل تغییر نیست.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در بیست و هفتمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت که امروز سه شنبه در تهران برگزار شد با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس هستیم، گفت: ما جنگی تمام عیار داشتیم و شما سربازان آن بودید که ارتش، سپاه، بسیج و ژاندارمری در مقابل بک جبهه باطل ولی کاملا مسلح بودید.

شمخانی با اشاره به وجود دیدگاه‌های متفاوت درباره جنگ گفت: جنگ، اهداف جغرافیایی مشخصی داشت وقتی به ما تحمیل شد اما جنگ اهداف سیاسی، امنیتی و ضد انقلابی هم داشت.

وی با اشاره به اینکه توضیح و روایت درباره جنگ خوب است، یادآور شد: اما نباید غلو کرد یا کم گویی کرد و در موارد مختلف سیاسی حرف‌های مختلف نزد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف صدام از حمله به ما رهبری بر جهان عرب بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بااشاره به راهبرد و بیانات امام خمینی درباره فلسطین گفت: جنگ برکات زیادی داشت و در تاریخ خود رکورد زد از نظر دفع تجاوز و عدم اجازه به حریفی که دنبال اشغال بود و در منطقه هم دستاوردهایی داشت.

شمخانی ادامه داد: امروز تردید نداریم که جمله راه قدس از کربلا می‌گذرد اولویت درستی بود و امروز کربلا در اختیار ماست.

وی با ذکر این نکته که اولین مرجعی که اعلام کرد مردم می‌توانند وجوهات شرعی را به مردم فلسطین بدهند امام بود افزود: اولین کسی که فلسطین را ایدئولوژیک کرد و از نفت در این راستا استفاده کرد امام بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تکفیری‌ها آمدند و مرزهای جهان اسلام را خونین کردند و موضوع فلسطین را از اولویت جهان اسلام خارج کردند و برخی کشورهای عربی هم در بعد سیاسی این کار را دنبال کردند.

شمخانی با ذکر این نکته که امروز در رسانه‌های عربی موضوعی درباره فلسطین نیست، گفت: بیشترین کمک تسلیحاتی به مقاومت فلسطین و حزب الله را ایران می‌کند و بابت آن هزینه می‌کند اما با صراحت می‌گوید و پای آن می‌ایستد. کشورهای عربی می‌گویند عدو الفارسی و الصفوی اما ما عدوالصهیونی هستیم.

وی ادامه داد: نتانیاهو می‌گوید ما با عرب‌ها در تهدید ایران همراهیم. ما به مقاومت سلاح دادیم و آنها ترسشان از این است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مهمترین راه مبارزه با خصم مبارزه با اشغالگری است، گفت: امروز شمر نتانیاهو و مظلوم فلسطین است.

وی همچنین گفت: ما در خانه خدا تولا و تبری داریم که در مراسم اربعین هم می‌توانیم از این ظرفیت میلیونی استفاده کنیم.

شمخانی ادامه داد: باید جهان اسلام را از این انحراف نجات داد.

وی با ذکر این نکته که زمانی می‌گفتند ایران بعد از جنگ تغییر می‌کند، بعد گفتند بعد از امام و بعد گفتند بعد از رهبر، یادآور شد: اما باید بدانند ایران اسلامی قابل تغییر نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=201234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر