1

آیت‌الله علم‌الهدی: نتیجه سازش در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و یازدهم چه شد؟

  • کد خبر : 203953
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

سازش سوم هم در این دولت به‌عنوان برجام صورت گرفت. سرمایه در راه سازش دادیم و بعد خود وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌کند تحریم‌های ما پس از برجام بیش از تحریم‌های پیش از برجام بوده است

علم الهدی آیت‌الله علم‌الهدی: نتیجه سازش در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و یازدهم چه شد؟

آیت الله علم الهدی خطیب نماز جمعه مشهد در خطبه های امروز اظهار داشت: در دولت سازندگی گروگان‌های آمریکایی آزاد شدند، در دولت اصلاحات به‌عنوان سیاست خارجی تنش‌زدایی خواستند مشکلات را حل کنند اما به‌عنوان محور شرارت معرفی شدیم و سازش سوم هم در این دولت به‌عنوان برجام صورت گرفت.

 

اهم اظهارات خطیب نماز جمعه مشهد را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

 

* امروز در عرصه های بین المللی نقطه ای روی کره زمین وجود ندارد که شعار مرگ بر آمریکا سر ندهد و پرچم این کشور را نسوزاند.

 

* آمریکا ۲۷ سال است که از دریا ها و خشکی ها ما را محاصره کرده است، اما قدرت حمله به ایران را ندارد، بنابراین ایران امن ترین نقطه جهان است.

 

* امروز در آمریکا بحث بر سر این است که در آمریکا آزادی، دموکراسی وجود ندارد. هم اکنون مناظره های ۲ نامزد ریاست جمهوری در آمریکا نمایشگر شفاف وضعیت داخلی آن کشور است و به گفته هر دوی اینها انتخابات نقطه نجات آمریکا و تنها شانس نجات دموکراسی در آمریکاست.

 

* عده‌ای دنیاطلب هستند و فکر می‌کنند عیاشی‌ها به معنای آزادی است و اینها سازش با آمریکا را مطرح می‌کنند. در تاریخ ۳۷ ساله پس از انقلاب، سه بار با آمریکا سازش کردیم و نتیجه‌اش چه شد؟

 

* در دولت سازندگی گروگان‌های آمریکایی آزاد شدند، در دولت اصلاحات به‌عنوان سیاست خارجی تنش‌زدایی خواستند مشکلات را حل کنند اما به‌عنوان محور شرارت معرفی شدیم و سازش سوم هم در این دولت به‌عنوان برجام صورت گرفت. سرمایه در راه سازش دادیم و بعد خود وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌کند تحریم‌های ما پس از برجام بیش از تحریم‌های پیش از برجام بوده است، حالا یک عده مدافع آمریکا شوند و از فتنه ۸۸ دفاع کنند. باید تا زمانی که قرآن می‌گوید از فتنه صحبت کنیم و بعد عده‌ای در مجلس می‌گویند تا کی باید از این واژه صحبت کنیم؟ امروز ما مسئله استکبارستیزی‌مان به اقتدار ملی تبدیل شده و در منطقه قدرت اول هستیم. ما این مقاومت را از محرم و عاشورا گرفته‌ایم.

 

* اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا به این معناست که آمریکا به نقطه فروپاشی رسیده و به جای آزادی در آمریکا آن کشور به برده یهودی صهیونیستی مبدل شده است.

 

* امروز صلابت رهبر در مقابل آمریکا، مانند صلابت امام در زمان تسخیر لانه جاسوسی دیده می شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203953

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر