3

مشکلی از حیث تامین آب شرب زوار اربعین حسینی در مرز مهران وجود ندارد

  • کد خبر : 204900
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: مشکلی از حیث تامین آب شرب زوار اربعین حسینی در مرز مهران وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: مشکلی از حیث تامین آب شرب زوار اربعین حسینی در مرز مهران وجود ندارد

محمدتقی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه مشکلی از حیث تامین آب شرب زوار اربعین حسینی در مرز مهران وجود ندارد اظهار داشت: تمهیدات لازم از سوی مدیران شرکت آب و فاضلاب ایلام اندیشیده شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: ۲۲ تانکر آبرسانی در مرز مهران مستقر و نسبت به تامین آب شرب زوار اربعین حسینی و دیگر مایحتاج آنان اقدام شده است.

وی ادامه داد: این تعداد تانکر به صورت شبانه‌روزی اقدام به توزیع آب بین زوار اربعین حسینی، موکب‌های خدمات دهنده به زوار، سرویس‌های بهداشتی و پایانه مرزی مهران می‌کنند.

این مسؤول اضافه کرد: روزانه ۲ و نیم میلیون لیتر آب به صورت سیار و از طریق تانکر‌های آبرسانی در مرز بین‌المللی مهران از سوی شرکت آب و فاضلاب ایلام توزیع می‌شود.

رشیدی تصریح کرد: این میزان آب به شبکه آب شهر مهران تزریق شده تا جوابگوی نیازهای زوار اربعین حسینی باشد و در این راستا شرکت آب و فاضلاب ایلام تمام توان خود را به کار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: همچنین روزانه ۱۶۰ هزار بسته آب نیز بین زوار اربعین حسینی در مرز مهران و پایانه مرزی و همچنین در آن سوی مرز در داخل خاک عراق توزیع می‌شود،

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه مشکلی برای تامین و توزیع آب در شهر مهران وجود ندارد، ادامه داد: در داخل پایانه مرزی مهران مشکلات مقطعی وجود دارد که این شبکه جوابگوی حجم زوار نبوده و این شرکت آمادگی دارد تا با تزریق اعتبار از سوی مسؤولان امر این شبکه را نوسازی و بهسازی کند.

این مسؤول اضافه کرد: در پایانه مرزی شبکه آبرسانی در سال‌های گذشته اجرایی شده که جوابگوی نیازهای حجم فعلی زوار نبوده بنابراین با اختصاص اعتبار به شرکت آب و فاضلاب ایلام این مشکل نیز قابل رفع است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: اجرای شبکه جدید آبرسانی در پایانه مرزی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه‌ای است که باید در دستور کار مسؤولان امر قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204900

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر