1

جزئیات جلسه فراکسیون امید با وزیر کار و مسئولان دادگاه انقلاب درباره پرونده صادقی و شریعتی

  • کد خبر : 208234
  • ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

سخنگوی فراکسیون امید گفت: چند تن از نمایندگان برای بررسی پرونده زندانیان به دادگاه انقلاب رفتند و کلیاتی از این پرونده در اختیار آنها قرار داده شد. قرار شد که این ماجرا با درایت و تدبیر حل شود تا معاندان چه در فضای مجازی و چه در کانال‌های ماهواره‌ای و … از آن سوءاستفاده نکنند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در رابطه با دیدار صبح امروز فراکسیون امید با علی ربیعی،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه امروز فراکسیون امید و آقای ربیعی بیشتر درباره برنامه ششم توسعه و مسائلی که مربوط به این وزارتخانه می‌شود، اختصاص داشت.

تشکیل کمیته مشترک میان فراکسیون امید و وزارت کار برای حل بحران بیکاری

او ادامه داد:‌ در این جلسه درباره نحوه تعامل وزارت کار و فراکسیون امید برای خارج از برون‌رفت مشکلات کنونی به ویژه وضعیت بیکاری رایزنی شد.

نماینده مردم شیراز از تشکیل کمیته مشترک متشکل از چند تن از نمایندگان فراکسیون امید و نمایندگان وزارت کار خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس قرار شد تا این کمیته یک راهکار مشترک برای حل و فصل مشکلات به ویژه مساله اشتغال پیدا کند زیرا وضعیت بیکاری نمی‌تواند به شکل بحرانی کنونی باقی بماند و در این راستا قرار شد آن راهکار به صورت یک لایحه یا طرحی که کمک می‌کند تا گوشه‌ای از مشکلات حل شود، طراحی شود.

اختلافات درباره طرح ادغام بیمه باید در دولت حل می‌شد

پارسایی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز فراکسیون با وزیر کار در خصوص مساله ادغام بیمه‌ها هم رایزنی صورت گرفت، تصریح کرد: درباره این مسئله صحبت خاصی صورت نگرفت. به هر حال بهتر بود قبل از آنکه دولت لایحه خود را به مجلس بفرستد، اختلاف‌نظر در این باره را در داخل هیات دولت حل و فصل می‌کرد و سپس طرحش را به مجلس می‌فرستاد نه آنکه وزرا هر کدام با نظرات متفاوت به کمیسیون تلفیق بیایند.

او با بیان اینکه لایحه مذکور موافق و مخالفانی دارد، خاطرنشان کرد: درباره این مساله در مجلس رأی‌گیری خواهد شد و مخالفان و موافقان آن نظرات خود را مطرح می‌کنند البته باید یادآور شد همچنان بخش‌هایی از جامعه کارگری و نهادهای صنفی این قشر نگرانی‌هایی در این باره دارند و می‌ترسند که ادغام بیمه‌ها موجب مصروف شدن هزینه‌ها در بخش‌های غیردرمانی شود.

فراکسیون امید تلاش می‌کند تا هزینه‌ها را برای نظام کاهش دهد

سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به سوالی درباره آخرین پیگیری‌های این فراکسیون درخصوص وضعیت آرش صادقی و علی شریعتی ابراز داشت: پیگیری‌های فراکسیون امید یا نمایندگان تنها مختص به یک فرد نیست هنگامی که یک مساله می‌خواهد به هزینه‌ای برای نظام تبدیل شود و مخالفان و معاندان نظام از آن سوءاستفاده کنند، فراکسیون امید تلاش می‌کند تا هزینه‌ها را برای نظام کاهش دهد.

پیام فراکسیون امید آرامش و تعامل برای حل مسائل است 

پارسایی با بیان اینکه ما معتقد هستیم که با تعامل و آرامش بسیاری از مسائل قابل حل هستند، عنوان کرد: پیامی که از فراکسیون امید در این باره داده می‌شود آن است که این پیام خارج از این تعامل و آرامش نیست همچنین چه نمایندگان و چه فراکسیون بر اساس وظایف نماینگی که دارند باید پیگیر این مساله باشند.

دیدار اعضای فراکسیون امید با مسئولان دادگاه انقلاب درباره پرونده صادقی و شریعتی

او با اشاره به دیدار چند تن از اعضای فراکسیون امید با مسئولان دادگاه انقلاب یادآور شد: چند تن از دوستان و نمایندگان به دادگاه انقلاب رفتند. خوشبختانه تعامل خوبی صورت گرفت و کلیاتی از این پرونده در اختیار آنها قرار داده شد. قرار شد که این ماجرا با درایت و تدبیر حل شود تا معاندان چه در فضای مجازی و چه در کانال‌های ماهواره‌ای و … از آن سوءاستفاده نکنند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در پایان بیان کرد: ما امیدواریم این مساله در کمال تدبیر و درایت حل شود چرا که این کار شدنی است و می‌خواهیم مسائلی از این دست به معضل و مشکلی برای نظام تبدیل نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر