2

قطعی شدن رفتن مسجد جامعی به کتابخانه ملی

  • کد خبر : 208600
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

نائب رییس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران از قطعی شدن رفتن مسجد جامعی به کتابخانه ملی خبر داد.

به گزارش انتخاب، محمد سالاری با اشاره به اینکه موضوع رفتن مسجدجامعی از شورای شهر در جلسه روز سه شنبه شورای شهر مطرح می‌شود، گفت: ایشان محور اصلاح‌طلبان در شورا هستند و با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می‌شود اما جایگاه واقعی ایشان فعالیت در حوزه فرهنگ و اجتماعی علی الخصوص کتاب و کتابخوانی کشور است و محبوبیت خاصی بین اهل هنر و فرهنگ دارند و به همین دلیل این مسئولیت جایگاه  مناسبی برای بهره‌مندی کشور و شهر تهران از ظرفیت‌های ایشان است.
او ادامه داد: ایشان جزو سرمایه‌های فرهنگی کشور است که در طول فعالیت‌های خود در شورای شهر تاثیرات مثبتی در تعاملات بین اعضای شورا داشته است.  مسجدجامعی همواره یکی از اعضای تاثیرگذار شورای شهر بوده است که هویت بخشی به شهر تهران، افزایش نظارت اجتماعی نهادینه کردن تشکل‌های مردم نهاد و تخصصی کردن ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر بخشی از مجموعه فعالیت‌های تاثیرگذار وی می‌باشد.

این عضو شورای شهر تهران افزود: هرچند با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می‌شود اما مطمئنا ایشان مانند گذشته در هر سمتی باشند بسیار تاثیرگذار خواهند بود و به ارتقای فرهنگ شهر و کشور کمک خواهند کرد.

سالاری در پایان اعلام کرد: بار فتن احمد مسجدجامعی از شورا، افشین حبیب‌زاده از اعضای اصلاح‌طلب و عضو حزب اسلامی کار جایگزین ایشان می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208600

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر