1

رقابت با پرسپولیس زیباست و ما انگیزه زیادی برای صدر داریم / حاضرم برانکو و کی روش را به شام دعوت کنم

  • کد خبر : 209073
  • ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «الان بزرگان تیم واقعا بزرگی می‌کنند و من قلعه‌نویی کمترین نقش را در موفقیت‌های تیم داشته‌ام.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، رقابت تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در صدر جدول جدی‌تر از قبل شده‌ است و این دو تیم که فاصله مناسبی با دیگر تیم‌‌ها ایجاد کرده‌اند، جدال سختی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند.

قلعه‌‌نویی در این خصوص حرف هایی زده که در ادامه می خوانید:

* تراکتورسازی در روزی که برتری آنچنانی نسبت به تیم استقلال خوزستان نداشت،‌ به ۳ امتیاز با ارزش رسید؟

– باید خدا رو شکر کنیم که در این بازی به پیروزی رسیدیم. استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب فوتبال ماست، تیمی که با برنامه فوتبال بازی می‌کند و بازیکنانش کاملا هدفمند به توپ ضربه می‌زنند. در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم یک مقدار بهتر شدیم. البته بهتر نسبت به نیمه اول نه بهتر نسبت به تیم تراکتور که انتظار زیادی از آن می‌رود. خوشبختانه در این بازی برنده شدیم و جای تشکر از بازیکنان تیمم هست که زحمت خود را کشیدند اگر چه آن بازی همیشگی را ارائه نکردند. البته ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و ملی‌پوشان ما هم که از اردوی دبی آمده بودند با آمادگی همیشگی خود بازی نکردند.

* چرا تراکتورسازی یا وجود داشتن مهره‌های زیاد مقابل استقلال خوزستان با روزهای خوبش فاصله داشت؟

– من در خوزستان مربیگری کردم و می‌دانم که در آنجا فوتبال یعنی عشق و زندگی مردم به آن وابسته است. شاید استقلال خوزستان با مشکلات زیادی مواجه است ولی تمامی بازیکنان این تیم با همه وجود خود بازی می‌کنند و همه جوره آماده هستند تا برابر حریفان نتیجه بگیرند. من امیدوارم مسئولان فوتبال خوزستان از تیم‌های خود حمایت لازم را بکنند تا تیم استقلال هم همانند فولاد مسیر خود را پیدا کند و در لیگ برتر جزو بهترین‌تیم‌ها شود. فراموش نکنیم که استقلال خوزستان نماینده فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم دکتر شریعتی و دیگر مسئولان استان خوزستان به تیم استان خود نگاه ویژه‌ای داشته باشند. ما هم باید در ادامه فصل خیلی بهتر از بازی با استقلال خوزستان باشیم و تلاش کنیم تراکتورگونه بازی کنیم.

* دیدار این هفته تیم‌تان با صنعت‌نفت آبادان را چگونه می بینید؟

– ما پس از یک سال می‌توانیم در ورزشگاه یادگار امام بازی کنیم و خیلی دوست داشتیم تا هواداران پرشور تراکتورسازی هم در ورزشگاه حضور داشته باشند اما حیف که آنها در این بازی محروم هستند. بازی بسیار سختی هم با تیم صنعت‌نفت داریم و نیاز داشتیم که پرشورها ما را حمایت کنند. تیم صنعت‌نفت یک مربی خبره روی نیمکت دارد که در اولین حضورش روی نیمکت کمک کرده تا تیمش برنده شود. به هر حال ما هم میزبان هستیم و فرصت اشتباه نداریم. باید برنده شویم و برای همین ناچاریم بهترین نمایش خود را برابر تیم آماده و جنگنده صنعت‌نفت ارائه کنیم.

* یکی از نکات تیم تراکتورسازی کم‌حاشیه بودن این تیم در شرایط کنونی است. چگونه تیم را از حواشی دور کردید؟

– بی‌حاشیه بودن تیم حاصل تلاش تمامی مجموعه آن است. در باشگاه تراکتورسازی از سردار آجورلو گرفته تا دیگر اعضای باشگاه همگی یک هدف را دنبال می‌کنند. الان بزرگان تیم واقعا بزرگی می‌کنند و من قلعه‌نویی کمترین نقش را در موفقیت‌های تیم داشته‌ام. اگر کسی هم بخواهد برای تیم ایجاد مشکل کند به‌موقع با او برخورد می‌شود تا دردسری برای تیم ایجاد نشود. همه به موفقیت و پیروزی تراکتور فکر می‌کنند و چون هدف مشخص است حاشیه‌سازان نمی‌توانند ما را دچار مشکل کنند.

* بحث رقابت پرسپولیس و تراکتورسازی در صدرجدول مهم‌ترین موضوع این روزهای فوتبال کشور است.

– این اتفاق خیلی خوبی است و باعث جذب بیشتر علاقه‌مندان دو تیم به بازی‌های هرهفته می‌شود. پرسپولیس تیمی بزرگ با هواداران بزرگ است که از مربی با دانش و حرفه‌ای بهره می‌برد. ما خوشحالیم که برای قهرمانی با یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس در رقابت‌ شانه‌به‌شانه هستیم. متاسفانه ما در برخی بازی‌ها امتیازات با ارزشی را از دست دادیم، آن هم در روزهایی که حاکم زمین بودیم ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم تا تساوی‌های خنده‌داری را به دست آوریم. با این حال رقابت با پرسپولیس زیباست و ما انگیزه زیادی داریم که صدر جدول را از پرسپولیس بگیریم.

* حاصل اختلاف برانکو و کی‌روش چیست. اینکه کی‌‌روش پشت‌ سر هم بیانیه می‌دهد و کفاشیان و تاج هم واکنش مشخصی ندارند آن هم در شرایط که برانکو درمصاحبه‌های خود نرمش نشان داده است.

– پیش از این هم گفتم که حاضرم کی‌روش و برانکو را به شام دعوت کنم تا این اختلاف به پایان برسد و آنان را با هم آشتی دهم. تیم ملی در شرایط خوبی است و کی‌روش هم به نوعی حق دارد چون می‌خواهد تیمش را به جام جهانی برساند. ما نامه‌ای مبنی بر برنامه‌‌های تیم ملی دریافت کردیم اما باید به صورت مکتوب جواب ما را هم می‌خواستند. اینکه تیم ملی در اولویت قرار دارد نباید باعث شود تا باشگاه‌ها لطمه بخورند. من به برانکو هم حق می دهم چون او بدون ملی‌پوشان خود به مشکل می‌خورد. من شرایط برانکو را تجربه کردم و می‌دانم که حضور بیش از حد در اردوهای تیم ملی به بازیکنان صدمه می‌زند چون آنها دو نوع شرایط تمرینی را تجربه می‌کنند. با این حال برای آشتی ملی من حاضرم که کمک کنم تا فوتبال ایران آسیبی نبیند هر چند این فدراسیون است که باید هر چه زودتر به این ماجرا فیصله بدهد.

* هنوز هم نسبت به کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌ها گله‌مند هستید؟

– چرا گله‌ای نداشته باشم؟ شما بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی و نقش‌جهان دنبال می‌شود را ببینید. هر دو تیم از انجام باز ی در یک زمین مسطح و بدون چاله و چوله لذت می‌برند. من لازم می‌بینم که بار دیگر دو خواسته‌ از آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که از جنس ورزش هستند را بیان کنم؛ اول اینکه او قبل از رفتن از ورزش تکلیف این ورزش را مشخص کند. ورزشی که ۳۶ سال با بلاتکلیفی اداره می‌شود. حالا چه آن زمان که سازمان بود و چه حالا که وزارتخانه شده است ما انتظار داریم که از بلاتکلیفی خارج شویم. سوال من اینجاست که سرنوشت تیم‌های پاس، راه‌آهن، هما، اکباتان، بانک‌ملی، شاهین و تهرانجوان چه شد؟ نبود این تیم‌ها که پایه و اساس ورزش کشور بودند از بلاتکلیفی ماست. زمانی عده‌ای نامدیر آمدند و ۲۰۰۰ تا مصاحبه کردند و از کنار این ورزش به همه چیز رسیدند و حالا هم که خبری از آنها نیست. خواسته دیگر من این است که آقای سلطانی‌فر بیایند کیفیت چمن همین ورزشگاه‌هایی که داریم را درست کنند تا کیفیت بازی‌های لیگ به مراتب بالاتر رود و البته که درآمدزایی از فوتبال هم بیشتر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209073

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر