2

اختصاصی/نشست نمایندگان استان خوزستان با جهانگیری پیرامون معضل ریزگردها/ اقدامات دولت نباید کلیشه‌ای باشد

  • کد خبر : 212198
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۱۲

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از برگزاری جلسه نمایندگان این استان با معاون اول رئیس جمهور برای بررسی معضل ریزگردها خبر داد.

“علی ساری” نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به  تشکیل جلسه‌ صبح امروز (شنبه ۳۰ بهمن ماه) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به معضلات استان خوزستان در مجلس گفت: این نشست با حضور وزاری کشور، دفاع، اطلاعات، کار، نیرو، کشاورزی و معاونان آنها به همراه رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سردار باقری برگزار شد.

وی ضمن انتقاد از غیبت برخی اعضای هیأت دولت در نشست ستاد مدیریت بحران که برای بررسی مشکلات خوزستان اظهار داشت: قرار بود همه اعضای هیأت دولت برای بررسی مشکلات خوزستان حضور داشته باشند، اما تنها ۶ نفر از اعضا حاضر بودند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با تشکر از استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در این استان برای بازگو کردن مطالبات مردم و مخالفت با انتقال آب بیش از حد قانونی طی این جلسه بیان داشت: انتظار داشتیم وزیرانی که تاکنون به خوزستان آمدند هم از نتایج این سفر و دستاوردهای آن صحبت کنند و راهکارهای عملی ارائه دهند، اما این موضوع محقق نشد.

ساری تصریح کرد: طی این جلسه قرار شد وزیر نیرو در بحث انتقال آب تجدیدنظر کرده و انتقال آب از خوزستان تنها به منظور تامین آب شرب صورت گیرد و بازسازی سیستم‌های برق استان با مواد مرغوب در اولویت کاری قرار بگیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: از سویی دیگر وزارت جهاد کشاورزی موظف به مهار کانون‌های بحران و گردوغبار شد که در این زمینه نسبت به تامین اعتبارات آن نیز تاکیدات زیادی صورت گرفت.

وی اذعان داشت: سازمان برنامه و بودجه هم موظف شد ردیف بودجه‌ای را برای رسیدگی به معضل ریزگردها تخصیص دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه مردم ناراحتی و گله‌های خود را طی این مدت با نمایندگان استان خوزستان در میان گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات دولت بصورت کلیشه‌ای و موقت انجام نشود زیرا وضعیت استان به دلیل ریزگردها کاملا تحت فشار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر