1

هری پاتری‌ها برمی‌گردند!

  • کد خبر : 212272
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

آن‌هایی که عاشق سینه چاک این داستان بوده‌اند می‌دانند که در «هری پاتر و سنگ جادو» از کتابی اسم برده می‌شود که در آن موجودات جادویی و تاریخچه‌ی آن‌ها بازگو می‌شود. همه‌ی دانش‌ آموختگان مدرسه‌ی جادوگری‌ها گوارتز موظف بودند که این کتاب را مطالعه کنند و یاد بگیرند.

افق نیوز – معجزه‌ی هری پاتر نابود شدنی نیست و به نظر می‌رسد سال‌های سال پول و شهرت و لذت نصیب خالقش کند. نه، تعجب نکنید. جی کی رولینگ یک ماجرای تازه از هری پاتر جوان ننوشته است. او برای تمام عمرش داستان‌های عجیب و غریبی از هری پاتر و دانش آموزان مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز به خوانندگانش عرضه کرده. حالا نوبت یک ضمیمه‌ی عجیب است که دوستداران هری پاتر را شوکه کند.
هری پاتری‌ها برمی‌گردند!
آن‌هایی که عاشق سینه چاک این داستان بوده‌اند می‌دانند که در «هری پاتر و سنگ جادو» از کتابی اسم برده می‌شود که در آن موجودات جادویی و تاریخچه‌ی آن‌ها بازگو می‌شود. همه‌ی دانش‌ آموختگان مدرسه‌ی جادوگری‌ها گوارتز موظف بودند که این کتاب را مطالعه کنند و یاد بگیرند. رولینگ بعدها این کتاب را به عنوان یک ضمیمه‌ی مجموعه داستان هری پاتر منتشر کرد؛ داستانی که گزارش های متعددی درباره‌ی جادوها داشت.
هری پاتری‌ها برمی‌گردند!
حالا قرار است این کتابچه‌ی غریب موضوع ۵ فیلم شود و خود رولینگ هم در نوشتن آن‌ها کمک کند. «جانوران شگفت‌انگیز و خاستگاه آنها» اولین فیلم از این سری است: در دهه‌ی ۲۰ میلادی موجودی مرگبار به نیویورک حمله کرده و هیچ کس نمی‌تواند از پس آن بر آید. ولی یک جانورشناس هست که ظاهراً راه حل مبارزه با این موجود قاتل را می‌داند. او اسکمندر است، دانشمندی که با یک چمدان به شهرهای مختلف سفر می‌کند و همه‌ی داشته‌اش در آن چمدانی است که با خود این طرف و آن طرف می‌برد.
هری پاتری‌ها برمی‌گردند!
او که کارمند وزارت سحر و جادوی انگلیس است به جای کتاب و جزوه یک باغ وحش را در چمدانش حمل می‌کند! نه، شوکه نشوید! شما در دل داستانی از رولینگ به سر می‌برید که هر چیزی امکان‌پذیر است. از کنگره‌ی جادوگران ایالات متحده تا شورای مبارزه با جادوگران و حتی جادوگری خبیث که رحم و مروت سرش نمی‌َشود.
هری پاتری‌ها برمی‌گردند!
فیلم را دیوید یتس ساخته که در واقع، خالق هری ‌پاتر در سینما بوده، او شش فیلم از مجموعه‌ی هری پاتر را کارگردانی کرده و تماشاگران سینما، با فیلم‌های او و انتخاب‌هایش است که اصولا این جادوگران جوان و دنیایشان را دیده‌اند. اگرچه طرفداران زمان معتقدند که او حق مطلب را درباره‌ی این رمان‌ها ادا نکرده ولی آنچه که معلوم است این است که کمپانی‌ها به او روی خوش نشان داده‌اند و موفقیت مجموعه فیلم‌های قبلی او، آن‌ها را قانع کرده که بهترین شخص برای ساخت این فیلم بامزه است. «جانوران شگفت انگیز و خاستگاه آن‌ها» یک فیلم نوجوانانه‌ی سرخوش است که تماشاگرش را برای مدتی از فضای اطراف جدا می‌کند و او را در خیال غرق می‌کند. اگر دوست‌دار چنین حسی هستید تماشای فیلم را از دست ندهید.
منبع: ماهنامه تجربه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=212272

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر