1

روسیه: ایران و اردن در تعیین مکان‌ دقیق تروریست‌ها در سوریه کمک می‌کنند

  • کد خبر : 214618
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۳۳

رئیس هیأت مذاکره‌کننده روسیه در مذاکرات آستانه اعلام کرد: شرکای ایرانی و اردنی ما در امر تعیین مکان‌های دقیق تروریست‌ها در سوریه کمک‌ می‌کنند.

به گزارش ایسنا، الکساندر لاورنتیوف، رئیس هیأت‌ مذاکره‌کننده روسیه در نشست آستانه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: مسکو متأسف است که هیأت معارضان مسلح سوریه تصمیم گرفته که در مذاکرات جاری در آستانه شرکت نکند.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، لاورنتیوف تأکید کرد: هیأت سوری به مذاکرات آمده و این اقدام شایسته تحسین است و باید بابت این کار برای هیأت مذاکره‌کننده دولت سوریه اعتبار و امتیازی ویژه در نظر گرفته شود.

وی افزود: ورود هیأت مذاکره‌کننده معارضان سوریه هنوز هم در هاله‌ای از ابهام است و تنها می‌توان گفت که این اقدام تأسف‌بار است.

رئیس هیأت مذاکره‌کننده روسیه در ادامه گفت: فرآیند آستانه در جریان است و این روند ادامه خواهد داشت. من نمی‌خواهم در اینجا به تهدید ناشی از خارج شدن مذاکرات از مسیر اصلی اشاره کنم.

لاورنتیوف تصریح کرد: مشخص کردن مناطق دقیق حضور داعش و جبهه النصره در سوریه یکی از مهم‌ترین مسائل در گفت‌وگوهای جاری در آستانه است. این مسأله بسیار مهمی است و شرکای ایرانی و اردنی ما در حال حمایت از ما در این رابطه هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=214618

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر