1

خواستگاری به سبک جدید در ایران +تصویر

  • کد خبر : 218401
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به تازگی در ایران مدل های جدید خواستگاری مد شده است که توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است.

خواستگاری خواستگاری به سبک جدید در ایران/ ببینید

به تازگی تصاویری از خواستگاری های نامتعارف یا نامعمول در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که گاهی همراه با طنز می باشد. در دنیا معمولا خواستگاری به روش های معمول انجام نمی شود و افراد جوان به دنبال راه هایی هستند که بطور خاصی معشوقه خود را در ضمن درخواست خواستگاری شگفت زده کنند.
در ایران نیز به تازگی بعضی از افراد از روش هایی نامعمول جهت شگفت زده کردن فرد مورد نظر خود جهت ارائه درخواست خواستگاری استفاده می کنند.
اخیرا تصویری در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است که در آن دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با روشی عجیب اقدام به خواستگاری از دختری به نام “مینو” می کند.

این فرد با کمک دوستان خود بر روی مقوا در خواست خواستگاری خود را با حروف درشت نوشته و ثابت نگه داشته است تا معشوقه او درخواست او را مشاهده کند. متن او به صورت زیر می باشد:
“مینو با من ازدواج می کنی؟”

 

این تصویر به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف پخش شد و واکنش های مثبت و منفی به همراه داشت. بسیاری از کاربران این عمل فرد عاشق را تحسین کرده و جسارت او را تشویق می کنند اما در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که به علت نحوه خواستگاری، اگر جای مینو بودند با او ازدواج نمی کردند.

 

از جالب ترین مراسم خواستگاری های انجام شده می توان به مراسم خواستگاری دو بازیگر ایرانی اشاره کرد که از طریق اینترنتی صورت گرفت.

در این مراسم خواستگاری که یک خانواده در ایران و خانواده دیگر در لندن بود، حتی مراسم چای توسط عروس نیز انجام شد. همچنین در انتهای مراسم خواستگاری وقتی عروس خانوم جواب بله را به آقای داماد داد، خانواده داماد به سمت مانیتور نقل پاشیدند.

 

اسپوتنیک

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=218401

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر